اشیاء ناشناس پرنده در روسیه

اشیاء ناشناس پرنده اینبار در آسمان روسیه + ویدیو

اشیاء ناشناس پرنده پس از آسمان چین و آمریکا و کانادا، این بار مهمان روسیه شدند. اما این اجسام پرنده ناشناخته چه بودند و در روسیه چه کار می‌کردند؟ آیا ساقط شده‌اند؟

رسانه‌های جهان در دو هفته گذشته، میزبان اخباری از جنس پرواز هواگرد های ناشناخته بر فراز آسمان چین، کانادا و آمریکا بودند و اکنون به نظر می‌رسد که روسیه هم از گزند این پرنده‌ها در امان نیست! در حال حاضر دو ویدیو از پرواز اشیاء ناشناس پرنده در آسمان روسیه (دقیقا منطقه روستوف اوبلاست در فاصله 1100 کیلومتری با مسکو) منتشر شده است که در ادامه یکی از آن‌ها را می‌بینیم و سپس به جزئیات خبر می‌پردازیم.

پرواز و رهگیری اشیاء ناشناس پرنده در روسیه

در ابتدای کار اجازه دهید تا به صورت خلاصه، پرونده‌ی اشیاء ناشناس پرنده در هفته‌های اخیر را بررسی کنیم. این پرونده با پرواز بالون چینی در ایالت مونتانا آمریکا شکل گرفت و کمی بعد، سر و کله یک شیء پرنده‌ دیگر در آمریکا لاتین پیدا شد. در همین حال، جنگنده‌های F22 رپتور موفق شدند که اولین بالن چینی در آمریکا را ساقط کنند. اما بلافاصله، یک هواگرد ناشناخته جدید در کانادا، آرامش ساکنین یوکان را بر هم زد و نهایتا به لطف اف 22 رپتور ساقط شد. چهارمین شیء ناشناس پرنده هم به پرونده دریاچه هورون در کانادا مربوط می‌شود که جنگنده‌های اف 16 آمریکا با موشک ایم 9 سایدوایندر حساب آن را رسیدند. پس از این وقایع، شاهد پرواز یک جسم مرموز در دریای زرد چین بودیم که به گفته مقامات چینی، این شیء هم ساقط شده است اما آن‌ها از دادن اطلاعات بیشتر طفره می‌روند.

اشیاء ناشناس پرنده در روسیه - بالن چینی در آمریکا

نصویری واضح از پرواز بالن جینی در آسمان ایالت مونتانا آمریکا، هم مرز با کانادا

حالا آسمان کشور روسیه باید با اشیاء ناشناس پرنده (به احتمال زیاد پهپاد یا موشک) سر و کله بزند. ویدیویی که در ابتدای مطلب مشاهده کردید، به یک جسم هواگرد مرموز در آسمان منطقه روستوف اوبلاست (Rostov Oblast) در روسیه مربوط می‌شود که توسط شهروندان عادی ضبط شده است. واسیلی گولوبوف (Vasily Golubev )، شهردار منطقه روستوف اوبلاست روسیه در واکنش به این فیلم از ساکنان درخواست کرده تا آرامش و خونسردی خود را حفظ کنند چرا که چیزی برای ترسیدن وجود ندارد و خطر رفع شده است. در ادامه می‌توانید یکی دیگر از ویدیوهای منتشر شده از رهگیری اجسام پرنده ناشناخته در روسیه را تماشا کنید.

همانطور که در ویدیو بالا دیدید، احتمالا پدافند هوایی روسیه در پی سرنگون کردن یک پهپاد یا شیء پرنده ناشناخته (به احتمال زیاد موشک) هستند. با توجه به فرم و حالت اصابت موشک به آن، بسیاری از کارشناسان نظامی حدس می‌زنند که هدف این موشک، یک پهپاد بوده است. البته این فرضیه بعید نیست چرا که ارتش اوکراین طی ماه‌های گذشته و به کمک پهپاد توپولوف TU-141 به مهم‌ترین پایگاه‌های هوایی روسیه حمله کرد و چند فروند از بمب‌ افکن‌های استراتژیک و تجهیزات سوخت رسانی آن‌ها را به کام مرگ فرستاد.

اشیاء ناشناس پرنده در روسیه - حمله به پایگاه هوایی روسیه توسط پهپاد

آسیب جدی به بمب افکن Tu-22M3 در پی حملات پهپادی اوکراین

این حملات به پایگاه‌های هوایی روسیه در مناطق ریازان و ساراتوف انجام شده است که منطقه روستوف اوبلاست هم از نظر فاصله، تقریبا نزدیک آن‌ها به حساب می‌آید و فقط هزار کیلومتر از آن‌ها فاصله دارد (این عدد برای آسمان کشوری به وسعت روسیه آنقدر زیاد نیست).

پهپاد ناشناخته مرموز در روسیه - پهپاد توپولوف TU 141

پهپاد توپولوف TU 141، عامل اصلی در حملات پهپادی به پایگاه های هوایی روسیه

فعلا اطلاعات بیشتری از اشیاء ناشناس پرنده‌ای که در آسمان روسیه منهدم شده‌اند منتشر نشده است اما به احتمال زیاد، پدافند هوایی روسیه باز هم با یک پهپاد انتحاری مواجه شده و این بار در رهگیری آن موفق عمل کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*