شی ناشناس پرنده دریاچه هورون کانادا و جنگنده اف 16

جنگنده های اف 16 کانادا یک شی ناشناس پرنده دیگر را شکار کردند + ویدیو

چهارمین شی پرنده ناشناس بر فراز آسمان کانادا و در محدوده دریاچه هورون، توسط جنگنده های اف 16 نیروی هوایی آمریکا ساقط شد. اما این جسم هواگرد چه بود و چه ارتباطی به اجسام ناشناخته پرنده در چین یا آمریکا دارد؟

آسمان کشورهای کانادا و آمریکا طی روزهای گذشته، به یک سیرک کامل تبدیل شده است. همین 7 روز قبل بود که با پیدا شدن اولین بالون چینی در ایالت مونتانا، جنگنده‌های اف 22 رپتور به پرواز درآمدند تا کار را یکسره کنند؛ غافل از اینکه تازه ماجرا شروع شده! بعد از این اتفاق، یک سر و کله یک هواگرد ناشناس دیگر در آمریکا لاتین پیدا شد و بلافاصله، نیروی هوایی کانادا از آمریکا درخواست کرد تا جنگنده‌های F22 خود را به آلاسکا بفرستد و سومین شی ناشناس پرنده را قبل از ورود به آمریکا، در مرز کانادا نابود کند.

پهپاد 8 ضلعی کانادا - بالون جاسوسی چینی در آسمان ایالت مونتانا

واضح ترین تصویر ثبت شده از بالون چینی بر فراز ایالت مونتانا آمریکا

این دو مورد را کنار بگذارید و فراموش کنید؛ همین چند ساعت قبل، اخبار غیر رسمی مبنی بر حضور چهارمین شی ناشناس پرنده در ایالت مونتانا به گوش رسید (چون غیر رسمی است، این مورد را حساب نمی‌کنیم) و قبل از اینکه کسی چیزی متوجه شود، چینی‌ها هم نیروی دریایی خود را به راه انداختند تا با اولین شی ناشناس پرنده در دریای زرد درگیر شوند. البته اگر هواگرد ناشناس چینی که هم اکنون در آسمان دریای زرد پرسه می‌زند را هم حساب کنیم، باید گفت که شی ناشناس پرنده در دریاچه هورون کانادا، پنجمین عضو این خانواده به حساب می‌آید.

پهپاد 8 ضلعی کانادا - بالون جاسوسی چینی در اقیانوس اطلس

کشف لاشه بالون چینی در اقیانوس اطلس

به فاصله چند ساعت از انتشار خبر یوفو چینی، جنگنده‌های اف 16 آمریکا از خنثی سازی و سقوط یک جسم عجیب و غریب بر فراز دریاچه هورون کانادا خبر دادند. حالا سوال اینجاست که واقعا در دنیا چه خبر است؟ در ادامه سعی می‌کنیم که به این سوال پاسخ دهیم و جدا از آن‌، به طور کامل به سراغ هرآنچه که از جدیدترین شی ناشناس پرنده در آسمان کانادا می‌دانیم خواهیم رفت. اما قبل از هر چیزی، از شما دعوت می‌کنیم تا تنها ویدیو منتشر شده از این واقعه را تماشا کنید (در حال حاضر صحت این ویدیو تایید نشده است).

چهارمین شی ناشناس پرنده این بار در دریاچه هورون کانادا و تقابل با جنگنده اف 16

کشور آمریکا و کانادا در نوار مرزی خود میزبان یکی از چشم نوازترین دریاچه‌های آب شیرین جهان به نام هورون (Huron Lake) هستند؛ اما گردشگرانی که امروز به این دریاچه سر زدند، به جز مناظر زیبا، شاهد یک کیل گان (Kill Gun) زیبا از جنگنده‌های اف 16 نیروی هوایی آمریکا بودند. این شی ناشناس پرنده برخلاف بالون‌های قبلی، بیشتر به یک پهپاد 8 ضلعی و عجیب شباهت دارد. همچنین برعکس بالون چینی که ارتفاع 22 کیلومتری از سطح زمین را برای پرواز انتخاب کرده بود، چهارمین شی ناشناس پرنده ترجیح داد تا در ارتفاع 6 کیلومتری پرسه بزند و بیشتر جلب توجه کند. همچنین آنطور که از صحبت‌های مقامات آمریکایی و کانادایی پیداست، شی ناشناس پرنده‌ی 8 ضلعی دریاچه هورون، تجهیزات خاص و قابل مشاهده‌ای را حمل نمی‌کرد.

شی ناشناس پرنده دریاچه هورون کانادا و جنگنده اف 16

نمایی جذاب از دریاچه هورون کانادا، محل مشاهده شی ناشناس 8 ضلعی

عملیات خنثی سازی برای چهارمین شی ناشناس پرنده یا به قول کاربران توییتر، «یوفو دریاچه هورون کانادا» توسط سازمان نوراد (NORAD یا همان فرماندهی دفاع هوافضای آمریکای شمالی) و نورثکام آغاز شد و آن‌ها از همان ابتدای کار یعنی شنبه شب، مسیر پرواز چهارمین شی ناشناس پرنده را زیر نظر داشتند و به محض اینکه از آسمان ایالت مونتانا، وارد فضای امن دریاچه شد، این هواگرد ناشناخته را توسط «جنگنده‌های F16C گارد هوایی ایالت ویسکانسین» سرنگون کردند.

شی ناشناس پرنده دریاچه هورون کانادا و جنگنده اف 16

جنگنده F16C

همچنین بد نیست اشاره کنیم که چهارمین شی ناشناس پرنده هم به مانند سه همزاد قبلی خود، طعمه موشک‌های هوا به هوای ایم 9 شد. در پایان این بخش باید اشاره کنیم که به جز اولین بالون چینی، هیچ تصویری از 3 شی ناشناس پرنده دیگر وجود ندارد و حتی چینی‌ها هم چیز زیادی از هواگرد ناشناخته‌ی دریای زرد منعکس نکرده‌اند.

اشیاء ناشناخته پرنده در آسمان کانادا و آمریکا از کجا آمده‌اند؟

در 7 روز گذشته چه اتفاقی در سراسر جهان رخ داده که فقط در یک هفته، جنگنده‌های F22 آمریکا 3 موشک هوا به هوا شلیک کرده‌اند؟ حالا هم F16C به آن‌ها ملحق شده و شنیده‌ها حاکی از آن است که جنگنده J20 چینی هم مهمان جدید این ضیافت خواهد بود! داستان چیست؟

بسیاری از کارشناسان نظامی عقیده دارند که تغییر پروتکل های نظامی آمریکا، به خصوص در «نیروی هوایی»، باعث شده تا نظارت بیشتری روی آسمان آمریکا انجام گیرد و در نتیجه، هرگونه تحرکی سریعا گزارش شود؛ اما بالون چینی و همین پهپاد هشت ضلعی برای اولین بار توسط مردم عادی راهی شبکه‌های اجتماعی شدند! پس تغییر پروتکل‌های نظامی روی آن‌ها اثر ندارد. برای روشن شدن تمام زوایای داستان و پاسخ سوال‌های بالا، فعلا باید منتظر ماند و صبر کرد چرا که هیچکس چیزی نمی‌داند!