طرح صیانت

طرح صیانت دوباره در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد

نایب رئیس مجلس در پاسخ به انتقادات یک نماینده مجلس نسبت به توقف طرح صیانت عنوان کرد این طرح دوباره در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد.

مهرداد ویس کرمی، عضو کمیسیون مشترک صیانت در جلسه امروز مجلس از مطرح نشدن این طرح در صحن علنی مجلس اعتراض کرد و گفت به‌واسطه جوسازی داخلی که عمدتا در خارج از کشور هدایت می‌شد، ادامه کار کمیسیون مشترک طرح را متوقف کردند.

بررسی مجدد طرح صیانت توسط مجلس

این نماینده مجلس که قرار بود در جلسه امروز مجلس به‌عنوان مخالف پیشنهادی در طرح مالی افشاگران فساد صحبت کند، وقتی از صحبت‌هایش در خارج از موضوع انتقاد شد عنوان کرد:

من اهل استخاره نیستم، اما برای طرح این صحبت‌ها استخاره کردم خوب آمد که بگویم تا کی باید در مقابل اداره سلیقه‌ای مجلس سکوت کنیم. چند ماه دیگر قرار است دوباره خدمت حضرت آقا برویم با چه رویی می‌خواهیم بگوییم که فضای مجازی ما قانون ندارد؟ چرا شهامت انقلابی بودن را از دست داده‌ایم و چهار تا بچه برای ما تصمیم‌گیری می‌کنند؟

در همین راستا عبدالرضا مصری، نایب رئیس مجلس نیز در پاسخ به این نماینده با اعلام این‌که طرح صیانت دوباره در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد، گفت در این مدت شورای عالی امنیت ملی و شورای عالی فضای مجازی بی‌کار نبوده و در پیش‌برد این طرح بسیار خوب عمل کرده‌اند.