فصل دوم سریال The Last of Us

فصل دوم سریال The Last of Us؛ از تاریخ انتشار تا بازیگران، داستان و هرآنچه که می‌دانیم

فصل اول سریال جذاب آخرین بازمانده از ما با رکوردشکنی در تعداد بیننده به‌پایان رسید و اکنون بحث‌ها در مورد فصل دوم سریال The Last of Us به اوج رسیده است.

با اتمام فصل اول سریال آخرالزمانی و محبوب The Last of Us، بحث‌ها و حواشی در ارتباط با ادامه داستان و سرنوشت «جوئل» و «الی»، شخصیت‌های اصلی مجموعه قوت گرفته است. در این میان، HBO تنها به اعلام خبر تمدید فصل دوم سریال اکتفا کرده و از ارائه جزئیات دیگر مانند تاریخ انتشار صرف‌نظر کرد.

بااین‌حال، با توجه به وقفه‌های دو ساله میان فصل‌های عناوین بزرگ این شبکه نظیر وست‌ورلد یا احتمالا House of the Dragon، به‌نظر می‌رسد فصل دوم The Last of Us نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. تاکنون می‌دانیم که فصل اول براساس اولین بازی این فرنچایز اقتباس شده و به‌طور مشخص، دومین فصل نیز با تمرکز بر بخش دوم بازی ساخته خواهد شد.

هر آنچه در مورد فصل دوم سریال The Last of Us می‌دانیم

فصل دوم سریال The Last of Us

تاریخ انتشار فصل دوم سریال The Last of Us

اگرچه هنوز اطلاعات موثقی در خصوص زمان پخش فصل دوم سریال لست آو آس وجود ندارد، اما پروژه ساخت آن به‌طور رسمی از سوی HBO مطرح شده است. باتوجه به وقفه حداقل دو ساله این شبکه در ساخت فصل‌های جدید سریال‌های بزرگ، تاریخ انتشار احتمالی فصل دوم این سریال به سال 2025 یا حتی بعد از آن موکول خواهد شد.

داستان فصل دوم سریال لست آو آس

بخش دوم داستان، چند سال پس از اتفاقات فصل اول آغاز می‌شود، بنابراین با یک فلش فوروارد زمانی مواجه خواهیم بود. بااین‌حال، فصل دوم احتمالا شامل تعدادی فلش‌بک به سال‌های میانی خواهد بود که البته به تصمیم سازندگان و HBO در نوع اقتباس داستان بستگی دارد.

آیا پدرو پاسکال و بلا رمزی در فصل دوم نیز حضور خواهند داشت؟

فصل دوم سریال The Last of Us

احتمالا چنین خواهد بود؛ با وجود نگرانی‌ها مبنی بر جوان بودن بلا رمزی برای از سر گرفتن نقش «الی» در فصل دوم سریال، او در واقع دقیقا هم‌سن شخصیت بازی است. مهم‌تر از همه، کریگ مازین، یکی از خالقان سریال نیز پیش‌تر عنوان کرده بود که برنامه‌ای برای تعویض بلا رمزی که هنرنمایی تحسین‌برانگیزی را در فصل اول از خود نشان داد، وجود ندارد.

آیا فصل دوم، آخرین فصل از سریال The Last of Us خواهد بود؟

اگرچه محتمل است، ولی شاید هم چنین نباشد! اگرچه این سریال برای فصل دوم تمدید شده و فعلا برنامه‌ای فراتر از آن ارائه نشده، اما با توجه به محبوبیت آن، احتمال ساخت فصل‌های بعدی از سوی مازین و دراکمن، خالقان سریال وجود دارد. آنها پیش‌تر اعلام کرده بودند که بعید است بخش دوم داستان The Last of Us تنها در یک فصل خلاصه شود. بنابراین ساخت فصل‌های دیگر نیز دور از دهن نیست. هم‌چنین احتمال ایجاد تغییراتی در خط داستانی فصل دوم سریال نیز در مقایسه با بازی وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*