عمر باتری گلکسی S23 اولترا

عمر باتری گلکسی S23 اولترا بسیار بیشتر از آیفون است

براساس آزمایش جدید وب‌سایت دگزومارک، عمر باتری گلکسی S23 اولترا سامسونگ از تمامی مدل‌های آیفون از جمله 14 پرو مکس عملکرد بهتری دارد.

سامسونگ با رونمایی از گلکسی اس 23 اولترا به‌عنوان پرچم‌دار جدید خود، ویژگی‌های جدیدی را ارائه داده که با استقبال علاقه‌مندان فناوری مواجه شده است. در این میان، یکی از قابلیت‌های مهم این دستگاه، عمر باتری قابل توجه آن است. بر اساس آزمایش جدید وب‌سایت DxOMark، گلکسی S23 اولترا، بالاتر از رقبای مطرحی از جمله مدل‌های مختلف آیفون در رده‌بندی برترین عملکرد باتری در میان گوشی‌های هوشمند، رتبه ششم را به‌خود اخصاص داده است.

عمر باتری گلکسی S23 اولترا، بیش‌تر از تمامی مدل‌های آیفون

عمر باتری گلکسی S23 اولترا

گلکسی اس 23 اولترا هم‌چنین در مقایسه با سایر گوشی‌های پرچم‌دار، برترین رتبه را از جنبه عمر باتری کسب کرده است. به‌نقل از دگزومارک، باتری این گوشی با هر بار شارژ کامل می‌تواند حداکثر تا دو روز و 19 ساعت کار دوام بیاورد که با در نظر گرفتن مشخصات سخت‌افزاری بالا، رقم قابل توجهی محسوب می‌شود. علاوه بر آن، با استفاده متوسط نیز عمر باتری پرچم‌دار سامسونگ تقریبا به 67 ساعت می‌رسد که آن را به یکی از برترین گوشی‌های هوشمند بازار در این بخش تبدیل می‌کند.

اگرچه عمر باتری گلکسی S23 اولترا به‌طور کلی عملکرد بسیار خوبی را از خود برجای گذاشته، اما به‌گفته دگرومارک بدون مشکل نیست. در این بررسی، دوام باتری این دستگاه در هنگام تماشای ویدیو بسیار خوب ارزیابی شده، اما در سایر فعالیت‌ها از جمله گوش دادن به موسیقی یا استفاده از دوربین، عملکرد ضعیف‌تری دارد. علاوه بر این، عمر باتری دستگاه پس از رسیدن به 5 درصد شارژ، به‌سرعت شروع به کاهش می‌کند که ایرادی رایج در اغلب گوشی‌های هوشمند سامسونگ است.

علاوه بر باتری، پرچم‌دار جدید سامسونگ در بخش دوربین نیز به جمع 10 گوشی هوشمند برتر بنچمارک دگرومارک راه یافته که حاکی از پیشرفت‌های قابل توجه این نسل است. به‌طور کلی، گلکسی S23 اولترا با مجموعه‌ای از بهبودها شامل دوام بهتر باتری و سایر ویژگی‌های برتر همراه شده که اگرچه بی‌ایراد نیست، اما بدون شک مورد توجه خریدارانی که به‌دنبال یک تجربه متمایز اندرویدی هستند، قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*