مشخصات پوکو F5 پرو

مشخصات پوکو F5 پرو لو رفت؛ یک قاتل پرچم دار واقعی در راه است

مشخصات لو رفته گوشی پوکو F5 پرو – Poco F5 Pro حاکی از ظهور یک قاتل پرچمدار واقعی در سال 2023 هستند. این گوشی به‌زودی رونمایی خواهد شد.

شیائومی به‌تازگی از سری گوشی های ردمی K60 خود در نسخه‌های مختلف رونمایی کرده است. این گوشی‌های فوق‌العاده البته تنها مخصوص بازار چین هستند و شیائومی در صدد این است که آن‌ها را در بازارهای جهانی هم عرضه کند.

همان‌طور که انتظار می‌رود، گوشی‌های پریمیوم ردمی K تحت برند پوکو اف در نقاط مختلف دنیا عرضه می‌شوند.‌

مشخصات پوکو F5 پرو

به‌تازگی اطلاعاتی جدید از دو گوشی پوکو اف 5 و پوکو اف 5 پرو منتشر شده که مشخصات فنی این دو را به‌طور کامل افشا می‌کند. بر خلاف سال‌های گذشته، امسال شیائومی از نسخه Pro از سری Poco F نیز در کنار مدل استاندارد رونمایی خواهد کرد.‌

مشخصات پوکو F5 پرو؛ قاتل پرچمداران سال 2023

بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده، گوشی پوکو اف 5 پرو از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام بهره خواهد برد. این تراشه، پای ثابت پرچمداران و قاتلان پرچمدار در سال 2022 بوده و در گوشی‌های قدرتمندی مثل وان پلاس 11R و ریلمی GT3 به کار رفته است.

در کنار این تراشه قدرتمند، اطلاعات لو رفته همچنین حاکی از تجهیز Poco F5 Pro به صفحه نمایش‌های اولد 6.67 اینچی با رزولوشن 2K و نرخ رفرش 120 هرتز هستند.

این گوشی همچنین در دو ظرفیت رم 8 یا 12 گیگابایتی روانه بازار شده و به رابط کاربری MIUI 14 بر پایه اندروید 13 مجهز خواهد بود.

در بخش دوربین، گوشی پوکو F5 پرو همچنین به یک ماژول سه‌گانه در پشت مجهز خواهد بود. حسگر اصلی این گوشی 64 مگاپیکسلی بوده از لرزشگیر نوری بهره خواهد برد. البته نمی‌توان انتظار قابلیت‌های عجیب و غریب و پریمیومی مثل بزرگنمایی چشمگیر یا قابلیت‌های عکسبرداری پیشرفته را از این دوربین داشت.

مشخصات پوکو F5 پرو

همچنین در کنار این حسگر اصلی هم یک دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی در کنار یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو به کار خواهند رفت. بعلاوه، دوربین سلفی این گوشی هم 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

از دیگر مشخصات پوکو F5 پرو هم می‌توان به یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که با توان 67 وات شارژ می‌شود.

این دستگاه همچنین از اسپیکرهای استریو هم بهره برده و حسگر اثر انگشت آن به‌جای این که در زیر صفحه نمایش قرار داشته باشد، در قسمت کناری قاب آن قرار گرفته است.

گوشی Poco F5

با در نظر گرفتن این که گوشی Poco F5 Pro در حقیقت همان گوشی ردمی K60 خواهد بود، باید توجه کرد که دو گوشی ردمی K60E و ردمی K60 پرو نیز در بازار چین عرضه شده‌اند. انتظار می‌رود گوشی Redmi K60E تحت نام Poco F5 در بازارهای جهانی عرضه شود، در حالی که Redmi K60 Pro احتمالا در انحصار بازار چین باقی خواهد ماند.