باگ دوربین گلکسی S23 و S23 پلاس

باگ جدید دوربین گلکسی S23 و S23 پلاس، تصاویر را تار می‌کند

برخی از دارندگان گوشی‌های گلکسی S23 و S23 پلاس، از وجود یک باگ عجیب در دوربین خبر دادند که باعث تار شدن تصاویر می‌شود.

گوشی‌های سری گلکسی S23 سامسونگ این روزها نه‌ بخاطر قابلیت‌های سخت‌افزاری، بلکه به‌دلیل مشکلات متعدد به نقل محافل تبدیل شده‌اند. تنها چند روز پس از اتهام ثبت تصاویر جعلی از ماه توسط گلکسی اس 23 اولترا که از سوی یک کاربر ردیت مطرح شده بود، گزارش‌ها از وجود یک باگ آزاردهنده دوربین در این سری حکایت می‌کنند.

براساس گزارش‌های اخیر، به‌نظر می‌رسد گلکسی S23 و مدل Plus با یک باگ سخت‌افزاری روبرو هستند که باعث ایجاد مشکلی عجیب در عملکرد لنز دوربین و تار شدن تصاویر می‌شود. کاربران اخیرا دریافتند که پس از عکس‌برداری، در برخی از تصاویر یک نوع تاری حلقه‌ای شکل و هم‌چنین مشکلات مربوط به فوکوس دیده می‌شود.

باگ دوربین گلکسی S23 و S23 پلاس، اولین بار در یک فروم آلمانی مطرح شد و پس از آن کاربران ردیت، XDA و فروم‌های سامسونگ نیز وجود این مشکل را تایید کردند. این مورد اگرچه بیش‌تر در نمونه‌های ساخت ویتنام دیده شده، اما ظاهرا برخی از گوشی‌های ساخت هند و کره نیز از آن رنج می‌‌برند.

باگ دوربین گلکسی S23 و S23 پلاس

در صورتی‌که مشکل مذکور سخت‌افزاری باشد، کاربران راهی جز تعویض ماژول دوربین گوشی ندارند. اگرچه سامسونگ در این خصوص اظهار نظر نکرده، اما طبق گزارش‌ها در حال آماده‌سازی یک به‌روزرسانی قابل توجه برای دوربین سری گلکسی S23 است. باید دید پس از انتشار این آپدیت، باگ عجیب دوربین در این دو مدل به‌قوت خود باقی خواهد ماند یا تنها چاره، تعویض یا تعمیر دستگاه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*