تحریم کاربران ایرانی توسط کلش آف کلنز + روش دور زدن

بازی کلش آف کلنز کاربران ایرانی را تحریم کرد + آموزش دور زدن تحریم و اجرای بدون مشکل بازی

بازی محبوب و پرطرفدار کلش آف کلنز کاربران ایرانی را تحریم کند. در اینجا روش دور زدن تحریم Clash of Clans را به شما آموزش می‌دهیم.

دردسرهای گیمرهای ایرانی تمامی ندارد. در حالی که کاربران این روزها چه با VPN و چه DNS نمی‌توانند وارد بازی‌های محبوب موبایل مثل NBA Live ،FIFA Mobile یا eFootball شوند، ظاهراً حالا باید نام یک بازی محبوب دیگر به‌نام کلش آف کلنز را هم به این لیست اضافه کنیم! از شب گذشته، کاربرانی که قصد ورود به بازی Clash of Clans را دارند، با پیغامی مبنی بر «موقعیت مکانی فعلی شما ورود به سیستم را پشتیبانی نمی‌کند» مواجه می‌شوند.

در حالی که طی ماه‌های اخیر یک بار کلش اف کلنز توسط در ایران فیلتر شد، ولی اندکی بعد رفع فیلتر شد و گیمرها مشکلی برای اجرای آن نداشتند. اما حالا به‌نظر می‌رسد که مشکل ورود مربوط به ایران نیست. این یعنی سوپرسل، توسعه‌دهنده مجموعه بازی‌های کلش نیز آی‌پی‌های ایران را در لیست تحریم‌های خودش گنجانده است.

تحریم کاربران ایرانی توسط کلش آف کلنز + روش دور زدن

ظاهراً روز گذشته همین اتفاق برای کاربران روسیه‌ای نیز افتاده است. وقتی به وب‌سایت سوپرسل سر می‌زنیم، در بین نام کشورهای تحریم شده توسط این کمپانی بلاروس، روسیه، ایران، کوبا و کره شمالی به‌چشم می‌خورد. همچنین در این سایت آمده است که «ما نمی‌توانیم بازی‌هایمان را بنا به تحریم‌های بین‌المللی و تعهدات قانونی به برخی از کشورها ارائه کنیم. اگر شما هم در منطقه‌ای که تحت پشتیبانی ما نیست سکونت می‌کنید، قادر به دسترسی به بازی‌های ما نخواهید بود».

نزدیک به ۱۰ سال است که کاربران ایرانی زیادی مشتاقانه بازی کلش آف کلنز را دنبال می‌کنند و حالا تحریم آی‌پی‌های ایران می‌تواند جنگ مستقیمی با این گیمرها باشد. ایالات متحده مدتیست که شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات اینترنتی و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را از تحریم‌های علیه ایرانیان معاف کرده است. با این حال مشخص نیست که چه اتفاقی افتاده تا سوپرسل تصمیم گرفته یک شبه گیمرهای ایرانی و روسیه‌ای را تحریم کرده و اجازه ورود به بازی را به آن‌ها ندهد.

چگونه تحریم کلش آف کلنز را دور بزنیم؟

در چنین شرایطی ممکن است بسیاری از کاربران ایرانی برای دور زدن تحریم کلش آف کلنز بخواهند از VPN استفاده کنند. اما این می‌تواند باعث کند شدن سرعت بازی شود. شما در چنین شرایطی می‌توانید از اپلیکیشن تحریم شکن تغییردهنده DNS که در کافه بازار و مایکت وجود دارد استفاده کنید.

یکی از بهترین سرویس‌هایی که روی بازی کلش آف کلنز تست شده، سرویس رایگان رادار بازی یا Game Radar است. برای استفاده از این سرویس، ابتدا باید اپلیکیشن رادار بازی را روی گوشی اندرویدی خود به‌صورت رایگان دانلود و نصب کنید.

تحریم کاربران ایرانی توسط کلش آف کلنز + روش دور زدن

سپس برنامه را اجرا کرده و سرویس تغییر DNS را فعال کنید. حالا می‌توانید بدون مشکل وارد بازی شوید. همچنین نسخه ویندوزی این سرویس هم ارائه شده که می‌توانید آن را هم رایگان دانلود کنید.

دانلود رادار بازی نسخه ویندوز | اندروید

کاربران آیفون‌های اپل هم می‌توانند از طریق روش زیر، تحریم‌های کلش آف کلنز را دور بزنند.

  • وارد صفحه تنظیمات آیفون یا آیپد خود شوید و به بخش Wi-Fi بروید.
  • علامت تعجب سمت راست شبکه متصل را لمس کنید.
  • روی گزینه Configure DNS ضربه بزنید.
  • در صفحه Configure DNS گزینه Manual را انتخاب کرده و از بخش DNS Servers روی گزینه Add Server بزنید.

تغییر DNS در آیفون

  • حالا می‌توانید هر دو DNS زیر که مخصوص سرویس ضد تحریم رادار بازی است را به‌صورت دستی وارد کنید.

10.202.10.10  |  10.202.10.11

  • در نهایت از بالا، سمت راست صفحه روی گزینه Save بزنید.
  • حالا می‌توانید وارد بازی شده و بدون مشکل آن را اجرا کنید.

آیا توانستید از روش‌هایی که در بالا توضیح دادیم استفاده کنید و از طریق آن‌ها وارد بازی Clash of Clans شوید؟ خوشحال می‌شویم از طریق بخش نظرات، ما و دیگر کاربران گجت نیوز را مطلع کنید.