گلکسی اس 23 اینترپرایس ادیشن

گلکسی اس 23 و اس 23 اولترا نسخه اینترپرایس ادیشن معرفی شدند؛ چه فرقی دارند؟

نسخه جدید اینترپرایس ادیشن سری گلکسی اس 23 – Galaxy S23 سامسونگ در استرالیا رونمایی شده که قابلیت‌های نرم افزاری ویژه‌ای را برای انجام امور اداری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سامسونگ به‌تازگی از نسخه اینترپرایس ادیشن سری پرچمداران گلکسی اس 23 خود در استرالیا رونمایی کرده است. این محصولات قرار است قابلیت‌های تجاری و اداری پیشرفته‌تری را در اختیار کاربران قرار دهند.

این گوشی ها از حیث مشخصات فنی و سخت افزاری دقیقا مشابه با نسخه‌های معمولی از سری Galaxy S23 خواهند بود. با این وجود بهره‌مندی از قابلیت‌های نرم افزاری اضافی آن‌ها را به گزینه‌هایی ایده‌آل برای استفاده‌های تجاری تبدیل کرده است.

گلکسی اس 23 اینترپرایس ادیشن

سامسونگ البته تنها نسخه‌های معمولی و اولترا از Galaxy S23 Enterprise Edition را معرفی کرده و خبری از نسخه پلاس نیست!

نسخه اینترپرایس ادیشن گلکسی اس 23 چه قابلیت‌های مخصوصی دارد؟

بارزترین قابلیت نسخه Enterprise Edition پرچمداران سامسونگ را باید اشتراک یک ساله سرویس Samsung Knox Suite دانست که یک سپر حفاظتی چندلایه‌ای در برابر بدافزارها، هک و خطرات سایبری به شمار می‌رود.

این بسته نرم افزاری همچنین به مدیران اجازه می‌دهد که چندین گوشی را از راه دور کنترل کرده و قادر به مشاهده اطلاعات موجود بر هریک از تبلت‌ها و گوشی‌های تحت کنترلشان باشند.

در کنار برخورداری از سرویس Knox سامسونگ، ابزارهای ابری کاربردی مایکروسافت و گوگل به‌طور پیش فرض بر روی نسخه اینترپرایس ادیشن سری Galaxy S23 نصب بوده و باعث تسهیل انجام امور مدیریتی توسط این دستگاه‌ها خواهند شد.

در این خصوص البته باید توجه کرد که ویرایش اسناد مایکروسافت آفیس همچنان نیازمند خرید لایسنس رسمی این سرویس خواهد بود!

گلکسی اس 23 اینترپرایس ادیشن

این گوشی‌ها ظرف مدت دو سال در بازار حضور خواهند داشت و سامسونگ ارائه پنج سال آپدیت‌های سیستم عامل و بروزرسانی‌های امنیتی برای این دستگاه‌ها را تضمین کرده است.

هنوز در خصوص جزئیات قیمت‌گذاری مدل‌های سری Enterprise Edition اطلاعات چندانی در دسترس نیست؛ اما احتمالا عرضه آن‌ها به‌صورت گروهی و به کمپانی‌های مختلف انجام خواهد شد!

گری مک گرگور، معاون بخش تجربه تجاری شاخه استرالیای سامسونگ معتقد است که کار و تجارت مدرن نیازمند دستگاه‌هایی‌ست که نه تنها قدرتمند و ایمن هستند، بلکه استفاده از آن‌ها نیز به‌راحتی امکان‌پذیر باشد.

او گلکسی اس 23 اینترپرایس ادیشن را گزینه‌ای مناسب برای تجارت مدرن توصیف می‌کند که امنیت بالایی را ارائه داده و انجام برخی امور اداری را تسهیل می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*