فعالیت اسکوتر Gogoro با شارژر مخصوص گسترش میابد

اسکوتر هوشمند Gogoro  در تابستان گذشته پا به تایپه در کشور تایوان گذاشت.  شرکت تولید کننده‌ آن در حال حاضر مشغول برنامه ریزی است تا این اسکوتر هوشمند و باتری قابل تعویضش را در آمستردام عرضه کند. به گفته‌ی مدیر این شرکت آنها در خواست های زیادی برای این دستگاه از سراسر جهان داشته اند. طی نمایشگاه  CES 2016 این کمپانی یک شارژر را معرفی نمود و از برنامه‎‌‌ی خود برای عرضه آن به شهرهای بیشتر پرده برداشت.

سیستم جدید GoCharger در واقع به دارندگان این اسکوتر امکان می‌دهد که باتری وسیله خود را در خانه شارژ کنند و برای شهرهایی که در آن ایستگاه های شارژ این کمپانی وجود ندارد عرضه خواهد شد.

این راهکار به کمپانی سازنده اجازه می‌دهد که محصول خود را در نقاط بیشتری عرضه کند و دیگر نیاز نیست که برای شارژ با شبکه مرتبط با این کمپانی مراجعه کنند.

۰۱۰۴_gogoro_app سال گذشته در CES راه حل باتری قابل جابجایی خود را برای وسایل نقلیه به نمایش گذاشت که به جای اتصال باتری به دیوار یا شارژ کردن آن، افراد می‌توانستند باتری خالی شده را به ایستگاه های شارژ تحویل دهند به جای آن یک باتری کاملا نو دریافت کنند که البته به اشتراک ماهانه نیاز داشت.

در حال حاضر برای خرید یکی از اسکوتر های Gogoro تنها باید از طریق فروشگاه های خود این شرکت اقدام کرد. این اسکتور هوشمند و شارژر آن امسال تابستان در اروپا و پس از آن در ایالات متحده عرضه خواهد شد. این اسکوتر همجنین نرم افزاری دارد که می‌توان با آن به گوشی هوشمندی اندروید یا iOS متصل شد.

منبع: engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*