مشخصات و تصاویر گلکسی A24‌

مشخصات فنی و تصاویر گلکسی A24 سامسونگ لو رفت

در گزارش جدیدی به مشخصات فنی و تصاویر گلکسی A24 سامسونگ، برادر ارزان قیمت‌تر گلکسی A34 اشاره شده که دیدن آن خالی از لطف نیست.

پیرو شایعاتی که از چند هفته پیش منتشر می‌شود، سامسونگ چهارشنبه هفته‌ای که گذشت از دو گوشی میان‌رده گلکسی A34 و A54 خودش رونمایی کرد. اما حالا اخبار و شایعات جدیدی در مورد یکی دیگر از اعضای این خانواده به‌نام گلکسی A24 به‌گوش می‌رسد.

گلکسی ای ۲۴، نام نسخه رده‌پایین‌تر گوشی گلکسی A34 است و به‌عنوان جانشین گوشی A23 وارد بازار خواهد شد. در گزارشی که امروز منتشر شده می‌توانید مشخصات فنی و تصاویر گلکسی A24 سامسونگ را مشاهده کنید.

مشخصات و تصاویر گلکسی A24‌ ؛ اقتصادی ولی دل‌ربا

مشخصات و تصاویر گلکسی A24‌

با نمایشگر گوشی اقتصادی سامسونگ شروع می‌کنیم. جایی که غول کره‌ای از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی Super AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ فریم ۹۰ هرتزی و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ استفاده کرده است. این نمایشگر نرخ روشنایی ۱۰۰۰ نیت را هم ارائه می‌کند که برای یک گوشی میان‌رده و اقتصادی ویژگی بسیار چشمگیری محسوب می‌شود.

به زیر قاب این دستگاه که برویم، به چیپست MediaTek Helio G99 می‌رسیم که با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی همراه است. دوربین سه‌گانه‌ای روی قاب پشتی این گوشی دیده می‌شود که از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS (لرزشگیر اپتیکال تصویر) و گشودگی دیافراگم f/1.8، سنسور ۵ مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو می‌شود. در بالای نمایشگر هم یک بریدگی ایجاد شده که وظیفه آن میزبانی از یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است.

مشخصات و تصاویر گلکسی A24‌

گلکسی ای ۲۴ سامسونگ ابعادی برابر با ۱۶۲.۱ در ۷۷.۶ در ۸.۳ میلی‌متری دارد و وزنش هم ۱۹۵ گرم است. یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون روی آن به‌کار رفته و همینطور یک حسگر اثر انگشت نیز روی فریم جانبی آن حضور دارد. ظرفیت باتری این دیوایس ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و توان شارژ آن هم ۲۵ واتی است. در نهایت لازم به‌ذکر است که کره‌ای‌ها این میان‌رده جذاب را در رنگ‌بندی متنوع مشکی، نقره‌ای، سبز و قرمز عرضه خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*