شرایط فروش چانگان CS35 پلاس

شرایط فروش چانگان CS35 پلاس، نخستین خودرو وارداتی سایپا اعلام شد

شرایط فروش چانگان CS35 پلاس به‌عنوان نخستین خودرو وارداتی سایپا اعلام شد. در این طرح چانگان سی اس 35 پلاس در تیپ 2 و 3 قابل سفارش خواهد بود.

گروه خودروسازی سایپا طرح عرضه چانگان CS35 پلاس تیپ 2 و تیپ 3 را در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به آدرس Saleauto.ir آغاز کرد. این شاسی بلند چینی وارداتی اخیرا وارد ایران شده و به‌زودی پس از عرضه به دست مشتریان خواهد رسید.

شرایط فروش چانگان CS35 پلاس

گروه خودروسازی سایپا در این طرح 240 دستگاه از چانگان CS35 پلاس تیپ 2 را با قیمت علی‌الحساب خروجی گمرک 850 میلیون تومان و حدود 868 دستگاه از چانگان CS35 پلاس تیپ 3 را با قیمت علی‌الحساب خروجی گمرک 900 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌کند. موعد تحویل این خودروها نیز 90 روز کاری اعلام شده است.

شرایط فروش چانگان CS35 پلاس

گفتنی است قیمت نهایی خودروها بعد از ارسال دعوتنامه اعلام خواهد شد و در قیمت نهایی مواردی چون تمام هزینه‌های قطعی واردات، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره‌گذاری، اسقاط خودرو، بیمه شخص ثالث، کرایه حمل و سایر عوارض قانونی لحاظ می‌شود.

شرایط فروش چانگان CS35 پلاس

چانگان CS35 پلاس تیپ 2 و 3 از یک موتور 1.4 لیتری توربوشارژ TGDi بهره می‌برند که می‌تواند قدرتی برابر با 158 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه‌ی تر به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

شرایط فروش چانگان CS35 پلاس

تیپ 3 این شاسی بلند چینی وارداتی از امکاناتی چون استارت دکمه‌ای، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، تهویه اتوماتیک، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، 6 ایربگ 10 نقطه‌ای، اتوهلد، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، تریم داخلی چرم مصنوعی، سقف پانوراما، دوربین پارک زیر آینه شاگرد، سنسور پارک و دوربین عقب، جلو آمپر یکپارچه با مالتی‌مدیا و فرمان کمکی برقی بهره می‌برد.

changan cs35 plus

گفتنی است تیپ 2 این شاسی بلند بدون سقف پانوراما و فقط با 4 کیسه هوا عرضه خواهد شد. همچنین این تیپ فاقد دوربین زیر آینه سمت شاگرد و تهویه اتوماتیک بوده و به جای رینگ 18 اینچی که در تیپ 3 وجود دارد، از رینگ 17 اینچی بهره می‌برد. علاوه بر این، پس از این طرح، عرضه تیپ 3 چانگان CS35 پلاس ادامه خواهد داشت، اما تیپ 2 این شاسی بلند چینی فقط در این طرح به مشتریان عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*