آنر 70 لایت 5G

آنر 70 لایت 5G معرفی شد؛ اقتصادی چینی با ارزش خرید بالا؟

گوشی Honor 70 Lite 5G – آنر 70 لایت 5G با طراحی زیبا، دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی، مشخصات فنی رده متوسط و قیمت بسیار رقابتی معرفی شد.

آنر به‌تازگی از یک گوشی اقتصادی باارزش تحت نام آنر 70 لایت 5G رونمایی کرده و قصد دارد آن را در بازارهای جهانی عرضه کند.

این محصول علیرغم قیمت پایینی که دارد، مجموعه گسترده‌ای از قابلیت‌های فنی جذاب مثل صفحه نمایش باکیفیت، دوربین‌های قدرتمند و باتری حجیم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا به بررسی مشخصات فنی و ویژگی‌های گوشی Honor 70 Lite بپردازیم.

آنر 70 لایت 5G؛ خوش قیمت و با امکانات!

آنر 70 لایت 5G

صفحه نمایش گوشی آنر 70 لایت 5G اندازه‌ای 6.5 اینچی داشته و از پانل‌های ال سی دی بهره می‌برد. این صفحه نمایش رزولوشنی اچ دی پلاس داشته و نرخ رفرش 60 هرتز را ارائه می‌دهد.

این گوشی اقتصادی آنر به تراشه اسنپدراگون 480 پلاس مجهز بوده و از چهار گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی بهره می‌برد.

در قسمت پشتی گوشی شاهد تعبیه ماژول مربعی‌شکل دوربین هستیم که دربرگیرنده سه حسگر است. دوربین اصلی به کار رفته در این گوشی 50 مگاپیکسلی بوده و در کنار آن دو دوربین دو مگاپیکسلی دیگر، یکی برای ثبت تصاویر ماکرو و دیگری برای دریافت اطلاعات عمق قرار گرفته‌اند.

بعلاوه، دوربین سلفی به کار رفته در Honor 70 Lite هم 8 مگاپیکسلی است.

آنر 70 لایت 5G

این گوشی از یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و از شارژ سریع 22.5 واتی از طریق درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند. این محصول همچنین به‌طور پیش‌فرض به اندروید 12 مجهز بوده و رابط کاربری Magic UI 6.1 بر روی آن نصب خواهد بود.

از جمله قابلیت‌های امنیتی این گوشی نیز می‌توان به فیس آنلاک و حسگر اثر انگشت قرار گرفته روی قاب کناری اشاره کرد. این گوشی همچنین از قابلیت‌های دیگری مثل سیم کارت دوگانه، پشتیبانی از نسل پنجم فناوری‌های مخابراتی (5G)، وای فای 802.11ac، بلوتوث 5.1، جی پی اس و جک 3.5 میلیمتری هدفون برخوردار خواهد بود.

ابعاد این محصول جدید Honor نیز برابر 163.66 در 75.13 در 8.68 میلیمتر خواهد بود.

گوشی اقتصادی جدید آنر در سه رنگ نقره‌ای، آبی و مشکی به بازار عرضه شده است. همچنین قیمت این گوشی هم حدودا 242 دلار بوده و تنها در یک کانفیگ با چهار گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی روانه بازار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*