نسخه 8.8 اپلیکیشن گوگل کمرا

نسخه 8.8 اپلیکیشن دوربین گوگل کمرا منتشر شد؛ ثبت جزئیات خیره کننده در شب

نسخه 8.8 اپلیکیشن گوگل کمرا – Google Camera با بهبود قابل توجه کیفیت و جزئیات عکس در شب، برای گوشی پیکسل 6 منتشر شد.

نسخه 8.8 اپلیکیشن دوربین گوگل کمرا برای سری پیکسل 6 منتشر شد. این به‌روزرسانی که پیش‌تر به‌طور پیش‌فرض همراه با سری پرچم‌دار این شرکت شامل پیکسل 7 و 7 پرو عرضه شده بود، با بهبود قابل توجه ویژگی Night Sight همراه شده که کیفیت عکس‌برداری در شب و نور کم را تا حد زیادی ارتقا می‌دهد.

دوربین سری پیکسل 6 گوگل اکنون به‌لطف دریافت نسخه جدید اپلیکیشن گوگل کمرا و ارتقای ویژگی Night Sight، با افزایش سطح نوردهی و کاهش مشکلات تاری در شب بهبود قابل توجهی پیدا کرده است. این قابلیت در حال حاضر با صرف زمان کم‌تر قادر به تولید تصاویری شفاف، روشن و واضح در شرایط ضعیف نوری است.

نسخه 8.8 اپلیکیشن گوگل کمرا

تفاوت کیفیت عکس در حالت Night Sight (سمت چپ) با حالت معمولی

نسخه 8.8 اپلیکیشن گوگل کمرا به‌طور کلی، کنترل بیش‌تری بر زمان نوردهی ارائه می‌دهد. بدین ترتیب، با انتخاب گزینه “seconds” در تب Night Sight، یک نوار لغزنده ظاهر می‌‌شود که می‌توانید از آن طریق زمان نوردهی را از مقدار 1 تا حداکثر 6، بسته به شرایط نوری انتخاب کنید.

با وجود این، از آنجاکه زمان نوردهی (exposure time) برای سری پیکسل 6 بسیار کوتاه‌تر بوده، دیگر نیازی به ثابت نگه داشتن گوشی برای مدت طولانی وجود ندارد. بنابراین پس از دریافت این نسخه می‌توانید تنها ظرف چند ثانیه دوربین را ثابت نگه دارید و تصاویری بهبود یافته با جزئیات بالا را در نور کم را ثبت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*