گلکسی M54 سامسونگ

سامسونگ گلکسی M54 معرفی شد؛ نسخه تقویت شده گلکسی A54 اینجاست

سامسونگ از جدیدترین گوشی میان‌رده خود، گلکسی M54 با یک نمایشگر و باتری بزرگ‌تر و در عین حال قیمت اقتصادی رونمایی شد.

سامسونگ در ادامه عرضه نسل جدید گوشی‌های میان‌رده خود، از گلکسی M54 برای بازار خاورمیانه رونمایی کرد. این گوشی در مقایسه با گلکسی A54، با نمایشگر و باتری ارتقا یافته همراه شده است.

گلکسی M54 سامسونگ دارای صفحه‌نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED با وضوح فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتز و پوشش گوریلا گلس 5 است. این گوشی به پردازنده اگزینوس 1380 سامسونگ مجهز شده که بر اساس فرآیند 5 نانومتری تولید می‌شود.

گلکسی ام 54 با 8 گیگابایت رم و در دو نسخه با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. این دستگاه هم‌چنین از یک درگاه کارت MicroSD نیز برای افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

گلکسی M54 سامسونگ

در قاب پشتی، مجموعه دوربین‌های سه‌گانه قرار دارند که شامل سنسور 108 مگاپیکسلی با OIS، یک لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است. در بخش جلو نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی وظیفه ثبت سلفی و تماس ویدیویی را برعهده دارد.

گلکسی M54 سامسونگ از رابط کاربری One UI 5.1 بر پایه اندروید 13 استفاده می‌کند. این گوشی نیروی خود را از یک باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات تامین می‌کند. در حال حاضر، اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه و دسترسی این گوشی ارائه نشده، اما انتظار می‌رود میان‌رده جدید سامسونگ به‌زودی وارد بازار خاورمیانه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*