هواوی فری بادز 5

هواوی فری بادز 5 با نویز کنسلینگ هیبریدی و تکنولوژی صدای فضایی از راه رسید

هواوی فری بادز 5 به‌عنوان ایرباد جدید چینی‌ها از راه رسید. هدفون بی‌سیم Huawei Freebuds 5 با نویز کنسلینگ هیبریدی همراه شده و از فناوری صدای فضایی نیز در کنار هوش مصنوعی بهره می‌برد. 

سال ۲۰۲۱ بود که هواوی ایرباد فری بادز 4 را روانه بازار کرد و حالا پس از دو سال نوبت به معرفی نسل جدید آن رسیده است. البته این تنها محصول هواوی در رویداد بهاره این شرکت نیست. برای مشاهده مشخصات هواوی فری بادز 5 و دیگر محصولات جدید هواوی با گجت‌نیوز همراه باشید.

مشخصات و قیمت هواوی فری بادز 5

هدفون هواوی

هدفون جدید هواوی از طراحی نیمه‌ توگوشی بهره می‌برد و انحناهای آن نیز به‌گونه‌ای هستند که راحت‌تر درون گوش قرار گیرد. همچنین بدنه براق ظاهری خاص را به گجت بخشیده است. خوشبختانه نسل جدید فری بادز با تاییدیه IP54 همراه شده است که یعنی می‌تواند تا حدودی در برابر نفوذ گرد‌و‌غبار و آب مقاومت کند.

کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی ساقه ایرباد فرامین مختلفی را به آن منتقل کنند. هرکدام از ایربادها دارای یک باتری ۴۲ میلی‌آمپر ساعتی هستند که برای ۵ ساعت گوش دادن به‌موسیقی (بدون نویز کنسلینگ) و ۳.۵ ساعت استفاده با قابلیت حذف نویز کافی خواهد بود. همچنین یک کیس شارژ ۵۰۵ میلی‌آمپر ساعتی نیز با فری‌ بادز 5 همراه شده است که از شارژ سریع به‌صورت سیمی (کابل USB-C) و بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

هواوی فری بادز 5

در بخش قابلیت‌های صوتی نیز شاهد استفاده از درایورهای ۱۱ میلی‌متری هستیم. هواوی هدفون بی سیم جدید خود را به سه میکروفون با حذف نویز فعال مجهز کرده است. این میکروفون‌ها در کنار یک الگوریتم تطبیقی که متناسب با شکل گوش کاربر نویز را کاهش می‌دهد، بهتر نیز عمل خواهند کرد. همچنین هواوی پای هوش مصنوعی را نیز به این ایرباد باز کرده است تا تماس‌هایی با کیفیت بالا و نویز کمتر را داشته باشیم.

سه حالت صوتی فضایی و تاییدیه صدای HD دوگانه از یک ایرباد باکیفیت خبر می‌دهند. علاوه بر اینها، هواوی فری بادز 5 برای عملکرد بهتر با یک الگوریتم بهینه‌سازی اولترا-وایدبند همراه شده است. از دیگر قابلیت‌های این گجت می‌توان به پشتیبانی از اتصال به چند دستگاه، اشتراک‌گذاری صدا، حالت تاخیر زمانی پایین و قابلیتی برای نشان دادن اطلاعات مهم روی گوشی اشاره کرد.

هواوی فری بادز 5 در سه رنگ نقره‌ای، سفید و نارنجی مرجانی عرضه خواهد شد و ۱۳۲ دلار قیمت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*