آپدیت MIUI 14 برای گوشی پوکو M5

آپدیت MIUI 14 برای یکی دیگر از گوشی‌های اقتصادی پوکو منتشر شد

آپدیت MIUI 14 برای یکی دیگر از گوشی‌های اقتصادی پوکو، گوشی POCO M5 منتشر شد. این بروزرسانی مبتنی بر اندروید ۱۳ است.

شیائومی جدیدترین آپدیت نرم افزاری خودش را برای گوشی پوکو M5 منتشر کرد. آپدیت جدید MIUI 14 میزبان قابلیت‌های جدیدی است که تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد. این شامل یک زبان طراحی جدید، سوپر آیکون‌ها و ویجت‌های حیوانات است.

یکی از قابل توجه‌ترین تغییرات آپدیت می یو آی ۱۴، تغییرات ظاهری آن است. این زبان طراحی جدید با یک فضای سفید رنگ و خطوطی شفاف می‌تواند به مینیمال‌تر شدن رابط کاربری کمک کند. علاوه بر این باعث مدرن‌تر شدن ‌و روان‌تر شدن رابط کاربری شده است. آپدیت MIUI 14 انیمیشن‌های جدید و افکت‌های انتقال متفاوتی را به گوشی اقتصادی پوکو M5 اضافه می‌کند که باعث پویاتر شدن تجربه کاربری می‌شود.

آپدیت MIUI 14 برای گوشی پوکو M5

گوشی پوکو M5 سال ۲۰۲۲ به‌صورت پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری سفارشی MIUI 13 عرضه شد. این گوشی تا به امروز هیچ بروزرسانی را نه برای اندروید و نه MIUI دریافت نکرده بود. بنابراین MIUI 14، نخستین بروزرسانی این گوشی چینی محسوب می‌شود. این نسخه مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۳ است و طیفی از بهینه‌سازی‌ها و پیشرفت‌ها را ارائه می‌کند. شماره مدل این آپدیت جدید V14.0.1.0.TLUEUXM است و در توضیحاتش آمده که:

نسخه پایدار MIUI روی اندروید ۱۳

دستگاه شما به نسخه جدید اندروید ارتقا پیدا خواهد کرد. فراموش نکنید که پیش از ارتقا، از اطلاعات مهم خود بکاپ تهیه کرده باشید. فرآیند این بروزرسانی کمی طولانی‌تر از حد معمول خواهد بود. در نتیجه شما باید انتظار داغی بیش از حد یا دیگر مشکلات در عملکرد را بعد از بروزرسانی داشته باشید که البته مدت اندکی تا پذیرش بروزرسانی توسط گوشی شما ادامه پیدا خواهد کرد. به‌خاطر داشته باشید که امکان دارد برخی از اپلیکیشن‌های متفرقه هنوز با اندروید ۱۳ سازگار نباشند.

این بروزرسانی پچ امنیتی اندروید را به نسخه مارس ۲۰۲۳ ارتقا می‌دهد که باعث بهبود امنیت سیستم می‌شود.

اول از همه کاربران گروه آزمایشی POCO Pilots می‌توانند این بروزرسانی را روی گوشی POCO M5 دریافت کنند. بعد از رفع باگ‌های احتمالی، این آپدیت برای عموم کاربران منتشر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*