سانگ یانگ تورس EVX

سانگ یانگ تورس EVX ، شاسی بلند جدید برند ورشکسته کره‌ای معرفی شد

سانگ یانگ تورس EVX معرفی شد. سانگ یانگ این شاسی بلند تمام برقی جدید را برای احیای مجدد خود در نظر گرفته است.

سانگ یانگ که به عنوان یک خودروساز کره ای ورشکسته شناخته می‌شود، به تازگی نام خود را به KG Mobility تغییر داده و اکنون قصد دارد با معرفی اولین شاسی بلند تمام برقی جدید به نام تورس EVX برای احیای مجدد برند خود گام بزرگی بردارد. این شاسی بلند به زودی در نمایشگاه خودرو سئول 2023 که در تاریخ 30 مارس برابر با 10 فروردین 1402 برگزار خواهد شد، به معرض نمایش درخواهد آمد.

معرفی سانگ یانگ تورس EVX

سانگ یانگ تورس EVX

طبق تصاویری که از این شاسی بلند تمام برقی کره ای منتشر شده، در نمای بیرونی شاهد تفاوت‌هایی بین مدل الکتریکی و بنزینی هستیم. طراحان به دلیل ماهیت الکتریکی بودن تورس EVX برای آن جلوپنجره‌ای جذاب‌تر به همراه شش چراغ LED در وسط آن را در نظر گرفتند که نمای جذابی به وجود آورده است.

سانگ یانگ تورس EVX

همچنین تصاویر بخش داخلی نشان می‌دهند سانگ یانگ تورس EVX نسبت به نسخه بنزینی خود از طراحی داخلی متفاوتی بهره می‌برد. در کابین شاهد طراحی کنسول و میانی داشبورد کاملا متفاوتی هستیم که البته به محصولات الکتریکی بی ام و نیز شباهت دارد.

سانگ یانگ تورس EVX

در حال حاضر جزئیات دقیقی از مشخصات فنی این خودرو کره ای تمام برقی منتشر نشده، اما طبق شنیده‌ها این شاسی بلند با مشخصات فنی سانگ یانگ کوراندو برقی به تولید خواهد رسید که به یک موتور برقی روی محور جلو مجهز بوده و می‌تواند قدرتی برابر با 190 اسب بخار را تولید کند. همچنین این خودرو به باتری‌های 55.3 کیلووات ساعتی مجهز شده که با یک بار شارژ می‌تواند مسافتی برابر با 340 کیلومتر را بپیماید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*