دیگنیتی دریم

دیگنیتی دریم، شاسی بلند 7 نفره بهمن موتور در راه است + عکس و مشخصات

دیگنیتی دریم به عنوان نسخه 7 نفره دیگنیتی پرایم توسط بهمن موتور به بازار ایران عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات شاسی بلند 7 نفره بهمن موتور آشنا خواهیم شد.

شرکت بهمن موتور به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان بخش خصوصی ایران پس از عرضه موفق شاسی بلند دیگنیتی پرایم اکنون قصد دارد نسخه 7 نفره و کامل‌تر آن را به بازار ایران عرضه کند. در همین راستا این خودروساز به تازگی با نماینده Sokon چین برای عرضه دیگنیتی دریم قرارداد امضا کرده است.

مشخصات دیگنیتی دریم

دیگنیتی دریم

دیگنیتی دریم یا دانگ فنگ فنگون ix7 نخستین بار در نمایشگاه خودرو چنگدو به معرض نمایش درآمد و مدتی بعد به عنوان یک شاسی بلند چهارچرخ محرک و پرچمدار دانگ فنگ روانه بازار شد. این شاسی بلند از لحاظ ظاهری با دیگنیتی پرایم و دیگنیتی پرسیتژ شباهت زیادی دارد.

دیگنیتی دریم

محصول جدید بهمن موتور از همان سیستم چهارچرخ بورگ وارنر دیگنیتی پرستیژ بهره می‌برد. همچنین این خودرو به یک پیشرانه 2 لیتری مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 230 اسب بخار را به تولید برساند.

دیگنیتی دریم

قدرت تولید شده از این شاسی بلند توسط یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. برای دیگنیتی دریم 6 ایربگ نیز در نظر گرفته شده تا سطح ایمنی آن افزایش پیدا کند. در حال حاضر بهمن موتور زمان دقیق عرضه این خودرو را اعلام نکرده، اما می‌توان انتظار داشت شاسی بلند 7 نفره بهمن موتور در سال 1402 روانه بازار ایران شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*