کامیون کشنده هانوان سری P

کامیون کشنده هانوان سری P به زودی در ایران

کامیون کشنده هانوان سری P به زودی توسط شرکت کامل خودرو به بازار ایران عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات این کامیون کشنده چینی آشنا می‌شویم.

شرکت چینی XCMG که به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای کار و تجاری سنگین و ماشین‌آلات راه‌سازی و معدنی شناخته می‌شود در سال 2021 نسل دوم کامیون کشنده P هانوان را به بازار چین عرضه کرد. این کامیون به خصوص نسخه P9 آن توانسته لقب یکی از گران‌ترین و قدرتمندترین کشنده‌های چینی را نیز به خود اختصاص دهد.

در همین راستا خبرها حاکی از آن است که شرکت کامل خودرو قصد دارد کامیون کشنده هانوان سری P را به شکل مونتاژی به بازار ایران عرضه کند. این محصول به احتمال زیاد در بهار 1402 معرفی و روانه بازار خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این کامیون کشنده چینی آشنا می‌شویم.

مشخصات فنی کامیون کشنده هانوان سری P

کامیون کشنده هانوان سری P

مشتریان در بازار چین می‌توانند کامیون کشنده هانوان P را با موتورهای 440 تا 580 اسب بخاری خریداری کنند. نسخه P9 این خودرو از موتور WP13 ویچای بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 580 اسب بخار و گشتاور 2550 نیوتن‌متر را به تولید برساند.

کامیون کشنده هانوان سری P

قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط گیربکس 16 سرعته نیمه اتوماتیک FAST به چرخ‌های عقب انتقال پیدا می‌کند. ضمن این‌که امکان سفارش این کامیون در نسخه‌های تک و جفت نیز وجود دارد.

امکانات رفاهی و ایمنی

کامیون کشنده هانوان سری P

از امکانات مدل‌های فول این کامیون کشنده چینی می‌توان به ترمز پارک برقی، نمایشگر لمسی، سنسور باران، نور بالای اتوماتیک، ترمز اضطراری، کروز کنترل، رادار خطی، یخچال، چراغ روشنایی روز، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، کنترل شروع حرکت در سربالایی، قفل دیفرانسیل، تهویه اتوماتیک، صندلی بادی راننده با سردکن و گرم‌کن، سنسور پایش باد تایرها، جلوآمپر دیجیتال، استارت دکمه‌ای، سنسور نور، کولر درجا، بخاری درجا و سانروف برقی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*