سوزوکی ویتارا

نسخه تک دیفرانسیل سوزوکی ویتارا و سوزوکی بالنو به ایران می‌آیند + عکس و مشخصات

نسخه تک دیفرانسیل سوزوکی ویتارا و سوزوکی بالنو به ایران می‌آیند. در ادامه با مشخصات و امکانات این دو خودرو وارداتی جدید بازار ایران آشنا خواهیم شد.

خبرها حاکی از آن است که یکی از شرکت‌های واردکننده برای واردات دو محصول سوزوکی شامل نسخه تک دیفرانسیل سوزوکی ویتارا و سوزوکی بالنو فرایند ثبت سفارش را انجام داده و قصد دارد آنها را به‌زودی به بازار ایران عرضه کند. از این رو در ادامه با مشخصات و امکانات این دو خودرو وارداتی جدید بازار ایران آشنا می‌شویم.

مشخصات نسخه تک دیفرانسیل سوزوکی ویتارا

سوزوکی ویتارا

طبق خبرهای منتشر شده، سوزوکی ویتارا وارداتی جدید بر خلاف نسخه مونتاژی که طی سال‌های قبل توسط ایران خودرو به بازار ایران عرضه می‌شد، دو دیفرانسیل نبوده و حتی دارای موتور کم حجم‌تری است.

سوزوکی ویتارا

در واقع این شاسی بلند ژاپنی با موتور 1.4 لیتری توربوشارژ روانه بازار ایران خواهد شد که می‌تواند قدرتی برابر با 138 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل خواهد شد.

سوزوکی ویتارا

نسخه تک دیفرانسیل سوزوکی ویتارا از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی چون سنسور نور، تهویه الکتریکی، سانروف، چراغ‌های روز، باز و بسته شدن آینه‌های جانبی همراه با گرم‌کن و چراغ‌های راهنما، رادار نقطه کور، رادار هشدار خروج از خط و سامانه حفظ خودرو در بین خطوط، سیستم کروز کنترل (کروز کنترل هوشمند در برخی مدل‌ها)، مولتی‌مدیا لمسی همراه با دوربین دید عقب، سامانه کنترل شروع به حرکت در سربالایی، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری و سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای بهره می‌برد.

سوزوکی بالنو

سوزوکی بالنو

سوزوکی بالنو تاکنون شانس حضور در بازار ایران را نداشته و اکنون با آزادسازی واردات قرار است نسخه‌های مونتاژی آن در بازار هند به بازار ایران عرضه شوند.

 بالنو

سوزوکی بالنو قرار است با یک موتور 1.5 لیتری تفس طبیعی کد K15BN روانه بازار ایران شود که می‌تواند قدرتی برابر با 102 اسب بخار و گشتاور 138 نیوتن‌متر را تولید کند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 4 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها انتقال پیدا خواهد کرد.

بالنو

از امکانات سوزوکی بالنو می‌توان به سنسور نور، تهویه الکتریکی، چراغ‌های روز، باز و بسته شدن آینه‌های جانبی همراه با گرم‌کن و چراغ‌های راهنما، سیستم کروز کنترل، مولتی‌مدیا لمسی همراه با دوربین دید عقب، سامانه کنترل شروع به حرکت در سربالایی، فرمان کمکی برقی، 6 کیسه هوای ایمنی، دوربین 360 درجه، آینه الکتروکرومیک، سامانه کنترل پایداری و سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*