آپدیت MIUI 14

آپدیت MIUI 14 برای دو گوشی نسبتا قدیمی ردمی منتشر شد

در ادامه انتشار آپدیت MIUI 14 برای گوشی‌های شیائومی، دو مدل از سری 2020 ردمی نوت – Redmi Note نیز این به‌روزرسانی را دریافت کردند.

در پایان ماه ژانویه سال جاری، گزارشی در مورد انتشار آپدیت MIUI 14 برای گوشی‌های سری ردمی نوت 9 طی سه ماه دوم سال 2023 منتشر شد. اکنون با نزدیک شدن به جدول زمانی اشاره شده، دو مدل ردمی نوت 9 پرو و 9 اس در حال دریافت این به‌روزرسانی هستند.

طبق گفته شیائومی، این شرکت به‌روزرسانی MIUI 14 را برای دو مدل ردمی نوت 9 پرو و 9S آغاز کرده است. لازم به ذکر است که انتشار این آپدیت در حال حاضر به گوشی‌های نسخه گلوبال محدود شده است.

آپدیت MIUI 14

آپدیت جدید MIUI 14 برای این دو مدل، به‌جای اندروید 13، مبتنی بر نسخه 12 این سیستم‌عامل منتشر شده است، زیرا این گوشی‌ها از ابتدا با اندروید 10 عرضه شده‌اند و پیش‌تر دو آپدیت بزرگ را دریافت کرده‌اند. بااین‌حال، می یو آی 14 سومین به‌روزرسانی اصلی رابط کاربری شیائومی برای هر دو مدل محسوب می‌شود که در ابتدا با MIUI 11 عرضه شده بودند.

این آپدیت فعلا برای آزمایش‌کنندگان “Mi Pilot” در دسترس قرار گرفته است. بدین ترتیب می‌توان انتظار داشت که MIUI 14 طی هفته‌های آتی در قالب نسخه “Stable Beta” و در مرحله بعد نسخه نهایی آن برای کاربران این دو مدل منتشر شود.

با در نظر گرفتن برنامه زمانی فوق، احتمالا تا پایان ماه آوریل یا اوایل می (اواسط اردیبهشت)، شاهد عرضه این به‌روزرسانی برای گوشی‌های سری Redmi Note 9 Pro و 9S خواهیم بود. علاوه بر آن، مدل‌های باقی‌مانده سری ردمی نوت 9 نیز احتمالا تا آن زمان نسخه بتای MIUI 14 را دریافت خواهند کرد.