استفاده از ChatGPT در واتساپ

آموزش استفاده از ChatGPT در واتساپ

اگر در مورد استفاده از ChatGPT یا دیگر انواع چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی در واتساپ کنجکاو هستید، این مطلب را از دست ندهید.

استفاده از ابزاری با ویژگی‌های ربات چت ChatGPT نه‌تنها در پلتفرم واتساپ امکان‌پذیر است، بلکه می‌توان با استفاده از این فناوری در حین چت اثربخشی بهتری داشت. به‌نظر می‌رسد که رویای استفاده از هوش مصنوعی در پلتفرم‌های اجتماعی در حال محقق شدن است و اکنون می‌توان در محبوب‌ترین پیام‌رسان جهان نیز از قابلیت‌های مشابه با چت جی پی تی بهره‌مند شد.

چگونه از ChatGPT در واتساپ استفاده کنیم؟

 استفاده از ChatGPT در واتساپ

با دنبال کردن مراحل زیر می‌توانید از طریق دو پلتفرم اندروید و iOS، برای راه‌اندازی چت‌بات مشابه با ChatGPT در واتساپ اقدام کنید:

  1. از طریق گوشی هوشمند خود به‌ وب‌سایت Shmrooz AI مراجعه کنید. سپس روی دکمه “Start Shmoozing” ضربه بزنید تا واتساپ به‌طور خودکار باز شود.
  2. روی دکمه “Jump to Chat” ضربه بزنید تا فورا به صفحه چت هدایت شوید.
  3. سپس ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی به‌طور خودکار شروع به تایپ پیام می‌کند. در این مرحله، پس از ارسال پیام از جانب شما، ربات به ارسال پاسخ می‌پردازد.
  4. اکنون می‌توانید مانند ChatGPT، با هوش مصنوعی Shmooz در پلتفرم واتساپ به مکالمه بپردازید.

سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی Shmooz، امکان ارسال 20 پیام را به‌صورت رایگان فراهم می‌کند. علاوه بر آن، با پرداخت اشتراک 9.99 دلار در ماه نیز می‌توان از نسخه پولی این ربات به‌صورت نامحدود استفاده کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*