خودروهای اوپل

خودروهای اوپل به ایران می‌آیند

خودروهای اوپل به صورت وارداتی به زودی به ایران خواهند آمد تا این خودروساز اروپایی بار دیگر بتواند سهمی از بازار ایران را به خود اختصاص دهد.

خبرها از واردات مجدد خودروهای اوپل به ایران حکایت دارند. در واقع یکی از شرکت‌های واردکننده برای واردات محصولات برند اوپل مجوزهای لازم را دریافت کرده و به زودی محصولات این خودروساز اروپایی را به بازار ایران خواهد آورد.

جزئیات واردات خودروهای اوپل به ایران

این خودروساز اروپایی نخستین بار در دهه 40 با مدل‌های رکورد، کاپیتان و جی تی وارد بازار ایران شد و پس از آن در اواسط دهه 50 نیز خودرو کمودور را روانه بازار ایران کرد. این خودروساز در اوایل دهه 70 نیز با مدل‌های کورسا، آسترا، وکترا و امگا بار دیگر به ایران برگشت و توانست بازار خودروهای وارداتی ایران را متحول سازد.

خودروهای اوپل

البته این خودروساز در اواسط دهه 90 نیز برای حضور مجدد به ایران اقدام کرد، اما به دلیل عدم برنامه‌ریزی و نبود زیرساخت‌های لازم نتوانست همانند گذشته موفق ظاهر شود. در همین راستا خبرها از بازگشت مجدد خودروهای این خودروساز به ایران حکایت دارند و حتی یک شرکت‌واردکننده نیز مجوزهای لازم را دریافت کرده تا ماشین های اوپل را به ایران بیاورد.

این خودروساز اروپایی در سبد محصولات خود تعداد زیادی خودروی مناسب با سقف واردات 20 هزار دلاری دارد که با حضور در ایران می‌توانند بار دیگر به بازار خودروهای وارداتی ایران رونق بخشند.