پرفالورترین اکانت Twitter در جهان

ایلان ماسک به پرفالوورترین اکانت توییتر تبدیل شد؛ نفرات بعدی چه کسانی هستند؟

ایلان ماسک با شکست دادن باراک اوباما به مقام پرفالوورترین اکانت توییتر تبدیل شده اما نفرات بعدی چه کسانی هستند؟ چه افرادی بیشترین تعداد فالوور یا دنبال کننده در شبکه اجتماعی توییتر را دارند؟

ایلان ماسک بعد از تصاحب توییتر و اخراج جمع بزرگی از کارمندان این شرکت، به سراغ تغییر خط قرمزهای آن رفت و سرویس توییتر بلو را احداث کرد. این اقدامات در کنار برخی از مواضع سیاسی او، بسیاری از افراد را در این فکر فرو برد که شاید کار ایلان ماسک در سوشال مدیا تمام شده باشد، اما اصلا اینطور نیست! حالا ایلان ماسک، بیشترین تعداد فالوور در شبکه اجتماعی توییتر را در اختیار دارد و لقب پرفالوورترین اکانت توییتر را یدک می‌کشد! آن هم بعد از کنار زدن اولین رئیس جمهور سیاه پوست آمریکا یعنی باراک اوباما.

بیشترین فالور توییتر بعد از ایلان ماسک؛ پرفالورترین اکانت های توییتر چه افرادی هستند؟

بیشترین فالوور در شبکه اجتماعی توییتر برای ایلان ماسک

ایلان ماسک در حال حاضر با 113 میلیون و 68 هزار و 709 دنبال کننده، لقب پرفالوورترین اکانت توییتر را به دوش می‌کشد. باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا با یک اختلاف 20 هزارتایی، در رده دوم قرار دارد و تعداد فالوورهای توییتر او به 133,042,819 می‌رسد. در ادامه به لیست 10 فردی که بیشترین فالوور در توییتر را دارند می‌پردازیم.

اسم اکانت توییترتعداد فالوور (میلیون)
ایلان ماسک133
باراک اوباما133
جاستین بیبر113.4
کتی پری108.5
ریحانا108.2
تیلور سوییفت92.3
نارندرا مودی (نخست وزیر هند)87.4
دونالد ترامپ87.3
لیدی گاگا84.4
اکانت یوتیوب78.8

البته از آن جایی که توییتر برای کسی نون و آب نمی‌شود، معمولا کسی به لقب‌هایی مثل پرفالوورترین اکانت توییتر یا مالک بیشترین فالور و دنبال کننده در توییتر افتخار نمی‌کند. اما این جایگاه در یوتیوب و اینستاگرام، به شدت محبوب است. در حال حاضر بیشترین فالوورهای اینستاگرام به اکانت خود اینستاگرام با 622.8 میلیون دنبال کننده تعلق دارد و کریستیانو رونالدو بازیکن باشگاه النصر عربستان با 566.4 میلیون فالور در جایگاه بعدی قرار می‌گیرد. همچنین بیشتر تعداد سابسکرایب چنل یوتیوب هم به ترتیب با 140 و 111 سابسکرایبر به اکانت‌های «مستر بیست» (MrBeast) و «پیودی پای» (PewDiePie) تعلق دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*