مشخصات فنی ردمی نوت ۱۲ پرو 4G

مشخصات فنی ردمی نوت ۱۲ پرو 4G تایید شد؛ دوربین پرچمدار در گوشی میانرده

مشخصات فنی ردمی نوت ۱۲ پرو 4G رسماً توسط شیائومی تأیید شد. Redmi Note 12 Pro 4G یک میان‌رده با امکانات جذابی مثل دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است.

وب‌سایت شیائومی اندونزی، مشخصات فنی ردمی نوت ۱۲ پرو 4G را اعلام کرد. این پنجمین نسخه از خانواده نوت ۱۲ بعد از مدل‌های معمولی، فایوجی، پرو فایوجی و پرو پلاس فایوجی خواهد بود که وارد بازار می‌شود. این گوشی هوشمند، شباهت زیادی با ردمی نوت ۱۰ پرو دارد که سال ۲۰۱۰ عرضه شده بود. فروش این دستگاه جدید نیز به‌زودی آغاز خواهد شد.

مشخصات فنی ردمی نوت ۱۲ پرو 4G

اما گوشی جدید شیائومی از چه مشخصاتی استفاده می‌کند؟ این دیوایس از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با حفره در مرکز صفحه برخوردار است. این نمایشگر رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی دارد و مثل دیگر اعضای این خانواده نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی دارد.

در قلب تپنده این گوشی، چیپست اسنپدراگون 732G حضور دارد که ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کند. اگر هم این میزان حافظه برای شما کافی نیست، می‌توانید از طریق یک اسلات microSD، این فضا را ارتقا دهید. در بخش نرم افزاری این گوشی نیز اندروید ۱۲ با رابط کاربری سفارشی MIUI 13 حضور دارد.

"</a

از دوربین‌های گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو ۴ جی می‌توان به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در جلوی گوشی اشاره کرد. وقتی گوشی را هم که برگردانید، ماژول دوربین چهارگانه‌ای را خواهید دید که از سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق میزبانی می‌کند. دوربین این گوشی قادر به فیلمبرداری 4K نیز هست.

از دیگر مشخصات فنی Redmi Note 12 Pro 4G باید به یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی، پشتیبانی از دو سیم کارت 4G، وای فای 801.11ac، بلوتوث ۵.۱، فرستنده مادون قرمز و یک حسگر اثر انگشت جانبی اشاره کرد. این گوشی همچنین به اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس مجهز است و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دارد. البته قیمت این محصول هنوز مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*