فیلم Extraction 2

پیشبینی ویدیویی داستان فیلم Extraction 2 را ببینید

استخراج یکی از بهترین اکشن های سال ۲۰۲۰ بود که با بازی گلشیفته فراهانی و کریس همسورث، توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. حالا مدتی پس از انتشار تریلر Extraction 2، می‌خواهیم به داستان این فیلم بپردازیم.

فیلم Extraction، که گلشیفته فراهانی در آن حضور داشت، در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و به سرعت جایگاه خود را در بین فیلم‌های اکشن تثبیت کرد. داستان  این فیلم به کارگردانی سام هارگریو و بازی کریس همسورث از این قرار بود:

فیلم Extraction درباره تایلر ریک، یک مزدور سابق نیروی دریایی آمریکا است که توسط یکی از بزرگترین فرستادگان مواد مخدر در بنگلادش، به نام اوفر در تلاش است تا پسر او که توسط رقیب اوفر ربوده شده است را نجات دهد. در این راه، تایلر با شخصی به نام ساج ملاقات می‌کند که در واقع برای کمک به تایلر برای نجات پسرش از دست اوفر به او ملحق شده است.

فیلم استخراج 2

اگر این قسمت را دیده باشید، احتمالا با دیدن تریلر فیلم اکسترکشن ۲، سوالاتی برای شما به وجود آمده باشد. این مطلب و ویدویی که در ادامه مشاهده می‌کنید، به برخی از سوالات شما پاسخ خواهد داد. با ما همراه باشید.

ویدیو داستان فیلم Extraction 2

پیش از هر چیز بدانید این ویدیو قسمت اول را به صورت کامل اسپویل می‌کند!

حالا در این ویدیو از گجت نیوز، ما می‌خواهیم داستان فیلم استخراج ۲ را با هم پیشبینی کنیم. در این ویدیو سناریوهای بازگشت تایلر ریک هم مرور می‌شود تا ببینیم هارگریو چه نقشه‌هایی برای او در سر دارد. همان طور که مشخص است، این ویدیو احتمالا بخش‌هایی از فیلم دوم سری اکسترکشن را هم افشا کند اما شاید هم فیلمنامه‌نویسان برای قسمت دوم این فیلم، سوپرایزی بزرگ برای ما تدارک دیده باشند.

تریلر Extraction 2

آیا قسمت اول اکسترکشن را دیده‌اید؟ نظرتان را درباره این فیلم و بازی گلشیفته فراهانی با گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*