ثروتمندترین فرد جهان

تاجر فرانسوی، جایگاه ثروتمندترین فرد جهان را از ایلان ماسک گرفت

رئیس گروه LVMH که برندهای بزرگی چون لویی ویتون را شامل می‌شود توانست با سبقت از ایلان ماسک لقب ثروتمندترین فرد جهان را از آن خود کند.

برنارد آرنو، رئیس گروه LVMH که برندهای بزرگی چون لویی ویتون نیز به‌عنوان زیرمجموعه‌های این گروه محسوب می‌شوند، توانست با سبقت از ایلان ماسک به ثروتمندترین فرد جهان تبدیل شود. همچنین طبق این گزارش، ایلان ماسک در جایگاه دوم و جف بزوس نیز در جایگاه سوم لیست ثروتمندترین افراد جهان قرار گرفتند.

برنارد آرنو ثروتمندترین فرد جهان شد

گزارش منتشر شده توسط فوربس نشان می‌دهد در حال حاضر درآمد و ارزش سهام گروه LVMH در بالاترین سطح خود قرار گرفته است و طی آن ثروت برنارد آرنو به 211 میلیارد دلار رسیده که از افزایش 53 میلیارد دلاری ثروت این تاجر فرانسوی حکایت دارد. برنارد آرنو با چنین ثروتی توانست لقب ثروتمندترین فرد جهان را از آن خود کند.

میزان ثروت ایلان ماسک که به‌عنوان بنیانگذار شرکت‌های تسلا و اسپیس ایکس و همچنین مالک توییتر شناخته می‌شود نیز اکنون به 180 میلیارد دلار رسیده که از کاهش 39 میلیارد دلاری ثروت او حکایت دارد. ماسک با چنین ثروتی به‌عنوان دومین مرد ثروتمند جهان شناخته می‌شود.

جف بزوس، بنیانگذار شرکت آمازون نیز اکنون با ضرر 57 میلیارد دلاری به دلیل کاهش ارزش سهام آمازون حدود 114 میلیارد دلار ثروت دارد و در جایگاه سوم ثروتمندترین افرد جهان جای گرفته است.