اسپین آف جدید گیم آف ترونز

اسپین آف جدید گیم آف ترونز به تلویزیون می‌آید: فتح وستروس توسط اگان تارگرین!

اچ بی او – HBO به ساخت اسپین آف جدید گیم آف ترونز می‌اندیشد؛ پیش‌درآمدی بر سریال بازی تاج و تخت که روایت‌گر داستان فتح وستروس توسط اگان فاتح، ویسنیا و رینیس تارگرین است.

به‌نقل از ورایتی، سران HBO این روزها با جدیت در حال برنامه‌ریزی برای تولید اسپین آف جدید گیم آف ترونز هستند. البته از آنجایی که این پروژه در مراحله ابتدایی قرار دارد، هنوز اسمی از نویسنده‌های سریال برده نشده است. همچنین احتمال همکاری اچ بی او با کمپانی‌های دیگری مانند «وارنر برادرز» نیز مطرح شده است.

اما ظاهرا سریال جدید، اگان فاتح و خواهر-همسرانش، ویسنیا و رینیس تارگرین را به‌تصویر می‌کشد؛ اینکه چگونه آن‌ها با ارتش و سه اژدهای رعب‌آور خود، شش قلمرو از هفت قلمروی وستروس (همه به‌جز دورن) را فتح کردند.

اسپین آف جدید گیم آف ترونز

در نتیجه‌ی این فتوحات، اگان تارگرین به نخستین پادشاه وستروس تبدیل شد و بر تخت آهنین نشست. این اتفاق، حدود 300 سال پیش از وقایع سریال بازی تاج و تخت رخ می‌دهد.

سکوت HBO درباره اسپین آف جدید گیم آف ترونز

پس از موفقیت کم‌نظیر سریال بازی تاج و تخت، HBO به‌فکر ساخت سریال‌های بیشتری با اقتباس از «نغمه یخ و آتش» افتاد؛ دنیایی که توسط جرج آر آر مارتین خلق شده است.

با وجود اینکه در این سال‌ها نام پروژه‌های زیادی برده شده؛ اما فعلا فقط خاندان اژدها (House of the Dragon) به بار نشسته است. پخش این سریال از تابستان گذشته آغاز و بلافاصله برای فصل دوم تمدید شد.

البته یک سریال دیگر هم با بازی نائومی واتس، به‌صورت پایلوت فیلم‌برداری و خیلی زود کنسل شد. داستان آن سریال، حول محور «شب طولانی» می‌چرخید.

به‌هرحال محبوبیت گیم آف ترونز و هر چه که به آن ربط داشته باشد، چنان زیاد است که خبر تولید سریال‌های جدید و حتی فیلم‌های سینمایی از این دنیا، نباید غافلگیرکننده باشد. فعلا اما HBO ترجیح می‌دهد چراغ خاموش حرکت کند.