ایمپلنت فوری

کشیدن دندان و ایمپلنت فوری امکان پذیر است ؟

از دست دادن دندان می‌تواند معایب زیادی برای زیبایی و سلامتی شما داشته باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد قصد دارند به کمک درمان ایمپلنت هر چه سریع‌تر به جایگزین دندان از دست رفته بپردازند. اگر می‌خواهید درباره مراحل کشیدن دندان و ایمپلنت فوری بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

ایمپلنت فوری چیست ؟

به طور کلی ایمپلنت های معمولی از مرحله شروع درمان تا مرحله نهایی حدود 3 الی 6 ماه زمان نیاز است؛ اما به کمک‌های ایمپلنت های فوری می‌توانید در کمتر از چند هفته به مرحله پایانی درمان خود برسید. ایمپلنت های فوری شرایط و پایه‌های خاص دارد.

قیمت کشیدن دندان و ایمپلنت فوری

ایمپلنت های دندانی امروزه هزینه‌های مختلفی وابسته به شرایط، تعداد، نوع ایمپلنت، برند پایه و نوع روکش آن دارد. به طور کلی هزینه ایمپلنت های فوری از ایمپلنت معمولی می‌باشد و بر قیمت نهایی شما هزینه درمان جانبی کشیدن دندان اضافه می‌شود.

اگر می‌خواهید درباره هزینه ایمپلنت های مختلف اعم از فوری، دیجیتال و معمولی به همراه انواع برندهای سوئیسی، آمریکایی و کره ای بیشتر بدانید، می‌توانید از صفحه زیر دیدن فرمایید. همچنین امکان پرداخت اقساطی وجود دارد.

قیمت ایمپلنت دندان

کشیدن دندان و ایمپلنت فوری

برای افرادی که زمان برای آنها به علت‌های مختلف اعم از اعتماد به نفس و کمبود زمان برای آنها مهم است، جایگزینی هر چه سریع‌تر دندان از دست رفته اولویت زیادی دارد. به همین علت کشیدن دندان و ایمپلنت فوری سریع‌تر راه برای جایگزینی می‌باشد که یک انتخاب خوب برای دندان‌های از دست رفته جلو می‌باشد.

اگر قصد کشیدن دندان و ایمپلنت فوری را دارید و می‌خواهید بدانید که شرایط آن را را دارا می‌باشید، می‌توانید از صفحه زیر دیدن فرمایید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

ایمپلنت فوری در تهران

شرایط کشیدن و ایمپلنت فوری همزمان

به طور کشیدن دندان و ایمپلنت فوری همزمان می‌تواند درصد موفقیت درمان ایمپلنت را کاهش دهد. همچنین به شرایط خاص و ویژه‌ای نیاز دارد و برای همه افراد پیشنهاد نمی‌شود. تشخیص کاندیداهای مناسب کشیدن دندان و ایمپلنت فوری توسط متخصص ایمپلنت به کمک معاینه و عکس‌های ایمپلنت تعیین می‌باشد. برخی از شرایط کشیدن دندان و ایمپلنت فوری همزمان :

  1. عدم وجود عفونت در ناحیه کشیدن
  2. وجود استخوان کافی

ایمپلنت فوری

بهترین زمان ایمپلنت فوری بعد از کشیدن دندان چه زمانی است ؟

به طور کلی کشیدن دندان و ایمپلنت فوری همزمان می‌تواند موفقیت درمان را کاهش دهد و باید حتما درباره آن باید با متخصص ایمپلنت خود مشورت کنید. بهترین زمان برای انجام ایمپلنت فوری 2 الی 4 ماه بعد از کشیدن دندان می‌باشد.

همچنین اگر فاصله بین کشیدن دندان و ایمپلنت فوری بیشتر از 6 ماه شود، ممکن است تحلیل استخوان رخ دهد و بهتر است کمتر از 6 ماه درمان خود را آغاز کنید.

در نظر داشته باشید بهترین زمان کشیدن دندان و ایمپلنت فوری توسط متخصص بعد از کشیدن و معاینه به شما اعلام می‌شود و می‌توانید از آنها بخواهید، برای زمان مناسب آن برای شما وقت جراحی تنظیم کنند.

مراحل کشیدن دندان و ایمپلنت فوری

در مرحله اول قبل از کشیدن دندان باید معاینات لازم انجام شود و همیشه اولویت با آن است که بتوان از کشیدن دندان طبیعی جلوگیری کرد. در صورتی که امکان نگهداری آن به تشخیص پزشک وجود نداشته باشد، در جلسه اول درمان کشیدن انجام می‌شود.

در این مرحله وابسته به شرایط با مشورت پزشک تعیین میشود. در صورتی که شرایط وجود داشته باشد ایمپلنت فوری همزمان برای شما انجام می‌شود و در غیر این صورت به طور معمول 2 الی 4 ماه بعد جراحی ایمپلنت برای شما انجام می‌شود.

وابسته به زمان که توضیح داده شد، نوبت به انجام جراحی ایمپلنت دندان می‌رسد. پزشک برش کوچکی در لثه شما ایجاد می‌کند تا بتواند به استخوان فک شما دسترسی داشته باشد و سپس یک حفره کوچک برای قرار دادن پایه ایمپلنت ایجاد می‌کند.

ایمپلنت فوری

بعد از قرار دادن پایه ایمپلنت، قالب‌گیری انجام شده و یک روکش موقت به شما تحویل داده می‌شود. قالب‌گیری نهایی معمولا به یک جلسه دیگر از جراحی نیاز داشته باشد. قالب‌ها به لابراتور ارسال شده و پس از ساخت روکش به مرکز ایمپلنت خود مراجعه می‌کنید و روکش ایمپلنت شما بر روی پایه قرار می‌گیرد.

کشیدن دندان و ایمپلنت فوری همزمان برای چه کسانی مناسب است؟

  • افرادی که نیاز به کشیدن دندان های جلو یا دندان های طرح لبخند دارند، کاندیدای مناسبی برای کشیدن دندان و ایمپلنت فوری هستند.
  • افرادی دارای محدودیت زمانی هستند. به طور مثال قصد انجام سفر دارند و یا یک مراسم خاص در پیش دارند و باید قبل از آن درمان خود را تکمیل کنند.
  • افرادی در سلامت جسمانی، استخوانی و لثه مناسبی هستند.
  • افرادی که بهداشت دهان و دندان خود را به خوبی رعایت می‌کنند.
  • افرادی که مصرف سیگار و دخانیات ندارند.

آیا کشیدن دندان و ایمپلنت فوری همزمان عوارض دارد ؟

به طور کلی امروزه ایمپلنت های دندانی موفقیتی بالای 97 درصد را دارا می‌باشند؛ اما با انجام این‌کار می‌تواند درصد موفقیت کاهش پیدا کنید و باعث شکست درمان یا عفونت ایمپلنت بشود.

این عارضه می‌تواند به علت کشیدن دندان و ایمپلنت فوری همزمان ایجاد شود اما اگر به پیش یک متخصص ایمپلنت با تجربه مراجعه کنید، با معاینه دقیق و پیش‌بینی دقیق از امکان به وجود آمدن این اتفاق جلوگیری کند.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*