خشک کن لباس شیائومی

گجت جدید شیائومی، لباس های شما را در چند دقیقه خشک می‌کند

تازه‌ترین خشک کن لباس شیائومی به‌نام MIJIA Smart Clothes Dryer 1S، دارای طراحی باریک و قابلیت نصب پنهان در سقف است.

شیائومی در قالب یک پروژه سرمایه‌گذاری جمعی، از خشک کن لباس جدید خود رونمایی کرد. در طراحی MIJIA Smart Clothes Dryer 1S نسبت به نسل قبلی آن، تغییراتی ایجاد شده تا 30 درصد باریک‌‌تر شود. این گجت همچنین دارای میله‌های خشک کن جمع‌شونده‌ است تا بتوانید آن را بدون اینکه دید داشته باشد، به سقف متصل کنید.

در ساختار این خشک کن هوشمند از 6 آویز آلیاژ آلومینیمی،  49 ریسمان فولادی، 32 گیره لباس و 32 حفره آویز مقاوم در برابر باد استفاده شده است. ارتفاع میله‌های خشک کن را هم می‌توانید تنظیم و ذخیره کنید.

این گجت، به چراغ ال‌ای‌دی 20 وات تجهیز شده که می‌تواند جایگزین لامپ‌های اتاق یا بالکن شود. قدرت دستگاه، از یک موتور DC کم‌صدا تامین می‌شود که به‌ادعای شیائومی، در قیاس با موتور AC نسل قبلی تا 50 درصد کم‌مصرف‌تر است. برای افزایش ایمنی، چندین مکانیسم حفاظتی هم دارد که می‌توانیم به مدار کوتاه، وزن بیش از حد، نقص موتور، ولتاژ بالا و شدت جریان غیر عادی اشاره کنیم.

به‌لطف اکولوژی هوشمند شیائومی، شما می‌توانید خشک کن MIJIA 1S را به ماشین لباسشویی نیز لینک کنید. همچنین کنترل آن از طریق اسپیکرهای Xiaoai، اپ Mijia، نمایشگر هوشمند شیائومی و ریموت کنترل، امکان‌پذیر است.

قیمت خشک کن لباس شیائومی

علاقه‌مندن به خرید این گجت هوشمند، باید مبلغی معادل 130 دلار (899 یوان) به شیائومی پرداخت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*