خرید سرور مجازی خارج

خرید سرور مجازی خارج از شرکت دانش بنیان هاست ایران

به سرورهایی که از تقسیم سرور اصلی به چند سرور کوچک ایجاد می‌شوند، سرور مجازی یا VPS گفته می‌شود. VPS مخفف عبارت انگلیسی Virtual Private Server است.

در هر سرور مجازی به عنوان پرطرفدارترین سرویس‌های وب کاربران به بخشی از منابع سرور اصلی دسترسی دارند.‌ از مهم‌ترین کاربردهای خرید سرور مجازی می‌توان به مواردی مانند میزبانی از سایت، ایجاد منابع برای میزبانی اپلیکیشن‌های تحت وب، استفاده به عنوان سرور ایمیل برای ارتباط با مشتریان، ایجاد یک سامانه رایگان آموزش آنلاین و سرور مجازی برای ویدیو کنفرانس اشاره کرد. بسیاری از وب‌مسترها و کاربران به دنبال استفاده از سرور مجازی برای سایت، برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های خود یک سرویس میزبانی قوی ایجاد می‌کنند. در این مقاله قصد داریم درباره تفاوت سرور مجازی خارج و ایران، همچنین درباره مزایای خرید سرور مجازی خارج صحبت کنیم.

سرور مجازی خارج چیست و چه تفاوتی با سرور مجازی ایران دارد؟

به افرادی که تمایل دارند، سرعت سایت خود را افزایش دهند و محتوای سایت بلافاصله برای کاربران آن‌ها به نمایش در بیاید، خرید سرور مجازی خارج پیشنهاد می‌شود. با استفاده از سرور مجازی خارج می‌توان اطلاعات سایت را در یک بستر بسیار قوی نگهداری کرد. کاربران با استفاده از این نوع سرور بدون محدودیت‌ تحریم‌ها به راحتی به تمام برنامه‌های لازم دست پیدا می‌کنند. اشتراک‌گذاری محتوای سایت در بستری کاملا امن و پرسرعت، امکان خرید سرور‌های مجازی خارج با تحویل لحظه‌ای، نصب کنترل پنل دلخواه کاربران، امکان اضافه‌کردن سرویس بکاپ، برخورداری از Ip اضافی، امکان ارتقا منابع سرور و گستردگی سرور از لحاظ محدود جغرافیایی از مهم‌ترین ویژگی‌های سرورهای مجازی خارج به شمار می‌روند. از مهم‌ترین تفاوت‌های سرورهای مجازی خارج و ایران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

تفاوت در پایداری یا آپتایم

یکی از معیارهای بسیار مهم در میزان کیفیت سرورهای مجازی پایداری یا آپتایم این سرورهاست. هر سروری که پایداری یا آپتایم بالاتری داشته باشد، از کیفیت بیشتری برخوردار است. سرور مجازی خارج از نظر پایداری به صورت تضمینی به فروش می‌رسد. البته سرورهای مجازی ایران هم از نظر پایداری در وضعیت خوب و قابل قبولی به سر می‌برند؛ اما برای راه‌اندازی سایت‌های بین‌المللی استفاده از سرورهای مجازی خارج گزینه بهتر و مطمئن‌تری است.

تفاوت از نظر سرعت

برای راه‌اندازی سایت‌های فارسی زبان سرورهای مجازی ایرانی سرعت بالا و ایده‌آلی دارند؛ اما سرعت سرورهای مجازی خارج برای راه‌اندازی سایت‌های بین‌المللی بیشتر است و به راحتی می‌تواند در بهبود سئو سایت موثر باشد.

تفاوت در هزینه خرید

هزینه خرید سرورهای مجازی خارج بالاتر از هزینه خرید سرورهای مجازی ایران است. سرورهای مجازی ایرانی با استفاده از پرداخت‌های ریالی خریداری می‌شود؛ اما برای خرید سرورهای مجازی خارج باید از پرداخت‌های دلاری استفاده کرد. با توجه به افزایش روزافزون قیمت دلار هزینه خرید سرورهای مجازی خارجی نیز بیشتر می‌شود. با این حال برای برخی از کاربردها امکان استفاده از سرور مجازی ایران وجود ندارد و حتما باید از سرور مجازی خارج استفاده کرد.

تفاوت در پهنای باند

تفاوت دیگری که بین سرورهای مجازی خارج و ایران وجود دارد، پهنای باند است. پهنای باند سرورهای مجازی خارجی کمتر و گران‌تر از سرورهای مجازی ایرانی است. برای راه‌اندازی دانلودسنتر و سایت‌های با مصرف پهنای باند زیاد استفاده از سرور مجازی داخلی پیشنهاد می‌شود.

تفاوت در امنیت اطلاعات

هم سرورهای مجازی ایران و هم سرورهای مجازی خارج از نظر امنیت اطلاعات وضعیت خوبی دارند‌؛ اما شناسایی و تشخیص حملات صورت گرفته در سرورهای خارج به دلیل برخورداری از برنامه‌های امنیتی پرمیوم سریع‌تر است. به طور کلی امنیت اطلاعات در سرورهای مجازی خارج بالاتر از سرورهای مجازی ایران است.

تفاوت از نظر قوانین و مقررات

قوانین سرورهای مجازی ایران به گونه‌ای است که امکان حذف لینک دانلود برخی از بازی‌ها در آن وجود دارد‌. برخی از سرورهای مجازی خارج نیز برای کاربران ایرانی تحریم هستند‌‌. به طوری که حتی امکان استفاده از یک برنامه ساده کرک شده در آن‌ها وجود ندارد و در صورت استفاده منجر به قفل سرور می‌شود‌. به طور کلی قوانین و مقررات سرورهای مجازی خارج و ایران به نوع کار کاربران وابسته است؛ به همین دلیل کاربران قبل از هر چیزی باید کار خود را مورد بررسی قرار دهند.

سرور مجازی خارج چه ویژگی‌ها و مزایایی دارد؟‌

مزایای خرید سرور مجازی خارج از شرکت هاست ایران شامل موارد زیر است.

بهره‌مندی از زیرساخت‌های بهینه

در سرورهای مجازی خارج از به‌روزترین و جدیدترین تکنولوژی‌های روز استفاده شده است. به همین دلیل از زیرساخت‌های بهینه‌ای مانند پایداری و امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند. بهره‌مندی از این زیرساخت‌های بهینه یکی از مزایای مهم انتخاب و خرید سرور مجازی خارج محسوب می‌شود.

پشتیبانی شبانه‌روزی از کاربران

در صورت برخورد با هر مشکلی در رابطه با سرور مجازی خارج به راحتی می‌توانید در تمام ساعات شبانه‌روز با کارشناسان تیم پشتیبانی شرکت هاست ایران ارائه‌دهنده سرورهای مجازی خارجی کشورهایی مانند آلمان، فنلاند، انگلیس، ترکیه و امارات تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید. کارشناسان بهترین راه‌حل‌ها را برای رفع مشکلات سرور مجازی ارائه می‌دهند.

امکان ارتقا و افزایش منابع

اگر بعد از خرید سرور مجازی خارج بعد از مدتی از لحاظ منابع دچار کمبود شوید، به راحتی و بدون هیچ گونه محدودیتی می‌توانید منابع خود را ارتقا و افزایش بدهید.

بهره‌مندی از عالی‌ترین پهنای باند

سرورهای مجازی خارج از پهنای باند عالی بهره‌مند هستند و به همین دلیل سرعت سایت را به میزان زیادی افزایش می‌دهند. بالا بودن سرعت سایت به افزایش میزان بازدید و ترافیک سایت کمک زیادی می‌کند‌.

امکان نصب هر نوع سیستم عامل روی سرور

روی سرورهای خارجی امکان نصب هر نوع سیستم عاملی وجود دارد. شما می‌توانید به راحتی سیستم‌عامل‌های توزیع لینوکس و نسخه‌های مختلف سیستم عامل ویندوز را روی این سرورهای مجازی خارجی نصب کنید.

ارائه بالاترین آپتایم به کاربران

با توجه به اینکه زیرساخت‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سرور مجازی خارج بسیار قدرتمند است. استفاده از آن آپتایم یا پایداری بالایی را برای سایت شما به وجود می‌آورد. شرکت هاست ایران با توجه به نگهداری سرورهای مجازی خارج در دیتاسنترهای سراسری جهان باکیفیت‌ترین کانفیگ‌ها را به شما ارائه می‌دهد.

بالا بودن کیفیت سرورهای مجازی خارج

با انتخاب و خرید سرور مجازی خارج می‌توان فعالیت‌هایی مانند ترید کردن، امور بانکی و … را با بهترین سرعت انجام داد. امکان برخورداری از آی پی اضافی، دسترسی به کنسول و گستردگی جغرافیای سرورها در همه نقاط جهان ویژگی‌های دیگری هستند که نشان‌دهنده کیفیت بالای این نوع سرورهای مجازی است.

دسترسی به اینترنت بین‌المللی بدون در نظر گرفتن تحریم‌ها

با خرید سرورهای مجازی خارجی به راحتی و بدون در نظر گرفتن تحریم‌ها می‌توانید به اینترنت بین‌المللی پرسرعت دسترسی داشته باشید و از زیرساخت‌های پرقدرت و بهینه کشورهای دیگر در زمینه اینترنت بهره‌مند شوید.

سرور مجازی ترکیه چه ویژگی‌هایی دارد؟

خرید سرور مجازی ترکیه یکی از بهترین فرصت‌ها برای کسانی است که قصد دارند از وب‌سایت‌های گوناگون کشور ترکیه بازدید کنند یا قصد به نمایش گذاشتن سرویس‌هایی با لوکیش ترکیه را دارند. با خرید vps ترکیه هیچ نوع محدودیتی از نظر تحریم‌ها وجود نخواهد داشت. ترکیه به عنوان یکی از کشورهای همسایه و نزدیک ایران دارای سرویس ابری پینگ تایم است. وب‌سایت‌هایی که روی vps ترکیه راه‌اندازی می‌شوند، به دلیل بالا بودن سرعت لود در بین کاربران ایرانی طرفداران زیادی دارند. با خرید vps ترکیه می‌توان وب‌سایت مورد نظر خود را در امن‌ترین و مطمئن‌ترین شرایط راه‌اندازی کرد. مهم‌ترین مزایای خرید vps ترکیه عبارت‌اند از:

  • سرعت و عملکرد بسیار عالی سرور مجازی ترکیه نسبت به سایر سرورهای خارجی
  • دسترسی شبانه‌روزی کاربران به سایت‌های میزبانی شده در vps ترکیه
  • برخورداری از زیرساخت‌های پرقدرت، ایمن و پایدار به همراه تکنولوژی‌های به‌روز
  • امکان ارتقا لحظه‌ای و افزایش منابع در vps ترکیه
  • عدم محدودیت برای نصب سیستم‌عامل‌های مختلف روی این نوع سرور مجازی خارجی به صورت رایگان
  • قرار گرفتن پنل کاربری پرسرعت و یوزر فرندلی در اختیار کاربران
  • پرداخت هزینه سرور به اندازه فضای مصرف شده
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه‌های سنگین برای خرید این سرور
  • امکان بازنشانی یا Reset سیستم عامل به صورت رایگان
  • دسترسی کامل کاربران به کنسول سرویس مجازی کشور ترکیه
  • عدم نیاز به تسلط به دانش برنامه‌نویسی برای مدیریت سرور

جمع‌بندی

در این مقاله راجع به تفاوت‌های سرور مجازی خارج و سرور مجازی ایران، ویژگی‌ها و مزایای سرورهای مجازی خارج و مزایای خرید سرور مجازی ترکیه صحبت کردیم. برای خرید سرورهای مجازی خارج در لوکیشن‌های مختلف می‌توانید به سایت شرکت دانش بنیان هاست ایران به عنوان برترین و بزرگترین شرکت هاستینگ و وب ایرانی در خاورمیانه مراجعه کنید. این شرکت با بیش از بیست سال سابقه درخشان خدمات بسیار مفیدی به کسب و کارهای اینترنتی ارائه داده و رضایت کامل آن‌ها را به دست آورده است. خدمات ارائه شده در سایت شرکت دانش بنیان هاست ایران عبارت‌اند از: پشتیبانی خوب و قدرتمند، تحویل لحظه‌ای و سریع سرورهای مجازی خارجی، فروش سرورهای مجازی خارجی و ایرانی با قیمت‌های مناسب. با خرید سرور مجازی خارج به راحتی می‌توان تحریم‌ها را دور زد و درست مانند شهروندان خارجی از اینترنت پرسرعت بین‌المللی و خدماتی که برای کاربران ایرانی محدود شده است، بهره‌مند شد. امیدواریم از مطالعه این مقاله به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کرده باشید.‌

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*