کولر گازی جدید شیائومی

شیائومی با کولر گازی جدید خود به جنگ تابستان می‌رود

بخش محصولات خانگی شیائومی دست به معرفی یک کولر گازی جدید زده که با قیمتی اقتصادی فضای نسبتا بزرگی را خنک می‌کند.

MIJIA برند زیر مجموعه شیائومی بوده که به تولید وسایل خانگی با قیمت مقرون به صرفه مشغول است. این برند به تازگی از کولر گازی Giant Power Saving 2 رونمایی کرده که گرچه برچسب قیمتی اقتصادی روی خود دارد اما برای فضاهای بزرگ عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد.

این محصول جدید با استاندارد سطح یک ذخیره انرژی طراحی و تولید شده است. برای درک بهتر اهمیت این موضوع، بیایید آن را با استاندارد سطح سه ذخیره انرژی مقایسه کنیم. کولر گازی جدید شیائومی به لطف استاندارد سطح یک خود در یک سال بیش از 200 وات برق را در مقایسه با استاندارد سطح سه ذخیره خواهد کرد که هم برای طبیعت مفید خواهد بود و هم برای حساب بانکی شما!

با وجود ذخیره انرژی شدید، چینی‌ها از متریال و قطعات با کیفیتی در ساخت این محصول استفاده کرده‌اند. تکنولوژی خنک‌سازی کارآمد این کولر گازی می‌تواند در مدت زمان کوتاهی هوای یک فضای 20 الی 30 متر مربعی را در بازه دمایی مختلف تنظیم کند و حتی در گرم‌ترین و سردترین روزهای سال قابل استفاده خواهد بود.

کولر گازی جدید شیائومی

افزون بر این، کولر گازی جدید شیائومی می‌تواند قطعات داخلی خود را با قابلیت خود پاکیزگی با دمای بالا تمیز کند. بدین ترتیب آلودگی پنهان هوا که جذب قطعات شده به طور کامل از بین خواهد رفت. به لطف تکنولوژی پاکسازی با دمای بالا، نه تنها تمامی قطعات به طور لایه به لایه تمیز خواهند شد بلکه تمامی باکتری‌ها و میکروارگانیسم‌هایی که در قطعات کولر گازی حضور دارند نیز کشته می‌شوند.

جالب است بدانید این محصول شیائومی می‌تواند به اپ MIJIA متصل شود. بدین ترتیب هرگاه فیلتر هوای کولر گازی به دلیل آلودگی، خاک یا سایر عوامل مسدود شود نوتیفیکیشنی برای کاربر ارسال خواهد شد تا به طور دستی این فیلتر را تمیز کند. بدین ترتیب هوایی که از کولر گازی پخش می‌شود در بهترین کیفیت ممکن باقی می‌ماند.

کولر گازی هوشمند Giant Power Saving 2 با قیمت 407 دلاری از حالا برای دریافت پیش‌سفارش در سایت شیائومی قرار گرفته است.