تاریخ رونمایی از شیائومی ۱۳ اولترا

تاریخ رونمایی از شیائومی ۱۳ اولترا مشخص شد؛ غول چینی در راه است

تاریخ رونمایی از شیائومی ۱۳ اولترا به‌صورت رسمی اعلام شد. Xiaomi 13 Ultra، پرچمدار جدید غول چینی با دوربین‌هایی شگفت‌انگیز است.

شیائومی ۱۳ اولترا، موردانتظارترین گوشی جهان که به دوربین شگفت‌انگیزی مجهز خواهد بود، در راه است. این گوشی ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین ماه) رونمایی خواهد شد. این تاریخی است که غول چینی برای معرفی جدیدترین پرچمدار خودش اعلام کرده است.

رونمایی از شیائومی ۱۳ اولترا با دوربین‌هایی جذاب

عکس تبلیغاتی منتشر شده از این گوشی، یک جزیره بزرگ را در پشت قاب آن به‌نمایش می‌گذارد که چهار دوربین را روی خودش جای داده است. همچنین روی این تصویر از شعار تبلیغاتی “a shot above” استفاده شده و در کنار لوگو شیائومی، لوگو شرکت لایکا (یک شرکت مشهور آلمانی سازنده دوربین‌های عکاسی) نیز به‌عنوان شریک تجاری آن دیده می‌شود.

تاریخ رونمایی از شیائومی ۱۳ اولترا

شیائومی ۱۳ اولترا چینی‌ها از لنز جدید Vario-Summicron لایکا استفاده می‌کند که این نام بین سنسورها دیده می‌شود. یک دیافراگم باز f/1.8 روی سنسور دوربین اصلی این گوشی قرار گرفته، در حالی که دوربین تله‌فوتو آن از دیافراگم f/3.0 بهره می‌برد. در طرف چپ این جزیره دوربین، فلاش دوگانه LED حضور دارد که کمی متفاوت از رندرهایی است که پیشتر دیده بودیم.

چند روز پیش نیز رندرهای واضحی منتشر شد که نشان می‌داد حاشیه‌های این گوشی مسطح است، اما نمایشگر آن از لبه‌های منحنی 2.5D بهره می‌برد. از جزئیات فنی این دوربین‌ها باید به سنسور Sony IMX989 با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی اشاره کرد که یکی از آن‌ها برای لنز پریسکوپی برای زوم بیشتر و دیگری عکاسی پرتره استفاده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*