سری نوا 11

آیا گوشی‌های سری نوا 11، هواوی را از بحران نجات می‌دهند؟

هواوی می‌خواهد با سری نوا 11 خود بازگشت قدرتمندی به بازار موبایل‌های میان رده داشته باشد و ویژگی‌های متعددی برای آن در نظر گرفته است.

گوشی‌های سری هواوی پی 60 – Huawei P60 توانستند برای این کمپانی چینی موفقیت‌های بسیاری را رقم بزنند. حالا به نظر می‌آید این غول تکنولوژی قصد دارد با سری نوا 11 – Nova 11 دوباره کاربران گوشی‌های میان رده را به خود جذب کند و در آینده نزدیک به سراغ گوشی‌های بالا رده و تولید اسمارت فون‌های اقتصادی قاتل پرچمدار نیز برود.

هواوی در حال حاضر چند هایلایت از خانواده نوا 11 خود منتشر کرده است. این کمپانی بخشی از طراحی و ویژگی‌های محصولات جدیدش را در پوستر به نمایش گذاشته تا برای مراسم 17 آپریل خود توجهات را به خود جلب کند. در این مراسم از سری نوا 11 به طور کامل پرده‌برداری خواهد شد.

سری نوا 11 می‌تواند گرد و خاک بزرگی به پا کند

مدیر اجرایی هواوی، He Gang می‌گوید طی سال گذشته زنجیره تامین کمپانی در زمینه‌های مختلف به پایداری رسیده است. بدین ترتیب هواوی می‌تواند از سری جدید گوشی‌هایش در زودترین زمان ممکن رونمایی کند. سری نوای هواوی به دلیل طراحی خاص خود طرفداران زیادی در ایران و جهان داشته و بسیاری از علاقه‌مندان تکنولوژی منتظر نسل جدید این گوشی‌ها هستند.

سری نوا 11

قابلیت‌های متعدد دوربین دیگر عاملی محسوب می‌شود که می‌تواند کاربران جوان زیادی را به سوی خود جذب کند. گذشته از این، سری نوا همیشه گوشی‌های قدرتمند و بالا رده هواوی بوده‌اند که از همان ابتدای عرضه به برندی متفاوت از هواوی تبدیل شدند. بنابراین علاوه بر ظاهر و طراحی زیبا، ویژگی‌های دوربین و تصویربرداری با کیفیت می‌توانند فاکتورهای مهمی به شمار بیایند که فروش این گوشی‌ها را تضمین کنند.

پوستر تبلیغاتی سری نوا 11 از زبان طراحی جدید این گوشی‌ها خبر می‌دهد. قاب پشتی از جنس چرم سبز رنگی بوده که روی آن طرح‌های خاصی به چشم می‌خورد. در دست گرفتن این گوشی به دلیل طرح روی چرم آن حس خوبی القا می‌کند و هواوی در المان‌های ریز این گوشی نیز به جوان‌پسند بودن آن دقت به خرج داده است.

قرارگیری عمودی ماژول دوربین همان چیزی است که در طراحی سری پی 60 هواوی نیز دیده بودیم. این گوشی مجهز به فناوری دوربین با گشودگی دریچه دیافراگم متغیر بوده و همچنین تنها میان رده در دنیا محسوب می‌شود که می‌تواند از سرویس مخابراتی ماهواره‌ای برای ارسال و دریافت پیامک استفاده کند. بیایید تا 17 آپریل صبر کنیم و ببینیم هواوی برای تصاحب بازار موبایل‌های میان رده چه فکرهایی در سر دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*