رویداد Galaxy of Impacts سامسونگ

رویداد Galaxy of Impacts سامسونگ با هدف هم‌اندیشی برای گسترش مفهوم پایداری برگزار شد

رویداد Galaxy of Impacts سامسونگ در راستای هم‌اندیشی برای گسترش مفهوم پایداری با حضور مدیران واحدهای مختلف این شرکت برگزار شد.

شرکت سامسونگ در اواخر ژانویه 2023 رویداد Galaxy of Impacts را در شهر سان‌فرانسیسکو برگزار کرد و در آن مدیران واحدهای مختلف شرکت سامسونگ و رهبران سازمان‌ها و شرکای این شرکت به تشریح پیشرفت‌ها و تلاش‌هایی که برای گسترش مفهوم پایداری انجام شده پرداختند. همچنین در این رویداد به برنامه‌ها و اهداف آینده این شرکت نیز اشاره شد.

همچنین در بخش دیگری از این رویداد ویژگی‌های جدید سری گلکسی اس 2023 سامسونگ مورد بررسی قرار گرفت که نمادی جدید از تلاش‌های سامسونگ برای گسترش مفهوم پایداری در کل چرخه عمر طراحی تولید محصول محسوب می‌شود. در رویداد Galaxy of Impact بر اهمیت همکاری سازمان‌ها در حوزه‌های مختلف فناوری‌های نوآورانه نیز تاکید شد.

مدیران سازمان‌هایی که در حوزه‌های اجتماعی و زیست‌محیطی با شرکت سامسونگ همکاری مشترک دارند نیز در خصوص چالش‌ها، راهکارها و اهداف جهانی به گفت‌وگو پرداختند. برنامه توسعه سازمان ملل یکی از این سازمان‌ها محسوب می‌شود که پروژه‌های مشترکی را در بخش رهبری جوانان (GENERATION17) و تمرکز بر اهداف جهانی (اپلیکیشن Samsung Global Goals) با سامسونگ دنبال می‌کند.

رویکردهای محیط‌زیستی در طراحی گلکسی اس 23

رویداد Galaxy of Impacts سامسونگ

در بخش اول این رویداد، سامسونگ تلاش‌های خود در سری گلکسی اس 23 برای ارائه یک سبک زندگی پایدار به کاربران این محصولات را تشریح کرد. سری گلکسی اس 23 توانسته تاثیر بر محیط زیست را به حداقل برساند که نتیجه آن ارائه بالاترین بهره‌وری خواهد بود.

وون جون چوی، مدیر بخش تحقیق و توسعه واحد تجربه موبایل سامسونگ در این خصوص عنوان کرد پیشرفت در پایداری برای سامسونگ برابر با پیشرفت‌هایی در عملکرد است. در واقع هدف سامسونگ این است تا تجربه‌ای را ایجاد کند تا کاربر برای این‌که یک مصرف‌کننده دوست‌دار محیط زیست باشد، چیزهایی که دوست دارد را قربانی نکند.

در همین راستا سری گلکسی اس 23 بدون نادیده گرفتن تعهدات زیست محیطی خود، امکانی را برای کاربران فراهم ساخته تا علاوه بر لذت بردن از یک تجربه عالی گوشی هوشمند بتوانند روی محیط زیست نیز تاثیر مثبتی داشته باشند.

سامسونگ در ساخت سری گلکسی اس 23 بیشتر از هر گوشی هوشمند گلکسی دیگری از مواد بازیافتی استفاده کرده و این گوشی‌ها می‌توانند بالاترین استانداردهای کیفیت را ارائه دهند. در واقع میزان مواد بازیافتی از 6 قطعه داخلی در گلکسی اس 22 اولترا به 12 قطعه داخلی و خارجی در گلکسی اس 23 اولترا افزایش پیدا کرده است.

سامسونگ در گلکسی اس 23 از موارد بازیافتی متعددی چون آلومینیوم و شیشه بازیافتی در مبدا، پلاستیک بازیافتی در مقصد از تورهای ماهی‌گیری، بشکه‌های آب و بطری‌های پلی‌اتیلن ترفتالیت (PET) استفاده کرده است. سری گلکسی اس 23 سامسونگ جزو اولین محصولاتی محسوب می‌شوند که با شیشه Corning Gorilla Glass Victus 2 ساخته شدند و همچنین با استفاده از 22 درصد مواد بازیافتی بیشتر میزان ماندگاری آنها در استفاده‌های طولانی افزایش یافته است.

همچنین این گوشی های جدید سامسونگ با جعبه‌هایی به‌فروش می‌رسند که به‌شکل کامل با کاغذ 100 درصد حاصل از مواد بازیافتی ساخته شده‌اند. در ادامه رویداد Galaxy of Impacts نیز عملکرد سامسونگ برای دستیابی به اهداف زیست محیطی مورد بررسی قرار گرفت.

سامسونگ برای حمایت از تلاش‌های جهانی در راستای مبارزه با تغییرات اقلیمی، چند استراتژی پایدار زیست‌محیطی را در نظر گرفت. سامسونگ کاهش آثار زیست محیطی محصولات خود را در اولویت قرار داده و سعی دارد آثار مستقیم و غیرمستقیم محصولات بر محیط زیست را تا سال 2050 به صفر برساند. این شرکت فناوری‌های نوآورانه خود را در فرایندهای تولید، چرخه عمر محصول و سایر بخش‌های به‌کار گرفته تا این هدف را محقق سازد.

همکاری مشترک سامسونگ و برنامه توسعه سازمان ملل

برنامه اهداف جهانی سامسونگ که توسط سامسونگ و برنامه توسعه سازمان ملل (UNDP) ایجاد شده که برای پروژه‌های برنامه توسعه ملل متحد بودجه جمع‌آوری کرده و سعی دارد تلاش‌های مربوط به گروه Generation17 را به سرانجام برساند. گروه Generation17 شامل 14 رهبر جوان از کشورهای مختلف در سراسر جهان بوده و برای اهداف جهانی در تلاش است.

بوعز پالدی، مدیر ارشد خلاقیت در UNDP در همین راستا عنوان کرد سامسونگ و برنامه توسعه سازمان ملل از سال 2019 همکاری مشترک خود را شروع کردند تا دستگاه‌های گلکسی از طریق اپلیکیشن Samsung Global Goals باعث تحقق اهداف جهانی شود. این اپلیکیشن موبایل بر آموزش و کمک مالی باعث آگاه‌سازی مردم در مورد اهداف جهانی شد و آنها را به فعالیت با استفاده از گوشی هوشمند تشویق کند.

این اپلیکیشن اکنون روی حدود 300 میلیون دستگاه گلکسی در سراسر جهان به شکل پیش‌فرض نصب شده و به‌واسطه فداکاری و اشتیاق جامعه جهانی، تاکنون بیش از 10 میلیون دلار برای پیشبرد برنامه‌ها و ابتکارات جهانی UNDP جمع‌آوری کرده است.

سرگئی لاسو، خالق اپلیکیشن Samsung Global Goals و مدیر ارشد بخش مدیریت پروژه سامسونگ نیز در پایان عنوان کرد ما همیشه در تلاشیم تا جهان به مکان بهتری برای زندگی همه تبدیل شود و در همین راستا مرکزی را برای بهینه‌سازی تاثیرات اجتماعی در گوشی‌های گلکسی ایجاد کردیم.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*