گجت جدید شیائومی

گجت جدید شیائومی یخچال نیست اما مواد غذایی شما را تازه نگه می‌دارد

گجت جدید شیائومی می‌تواند با وکیوم کردن هوای درون پلاستیک، مواد غذایی مورد نیاز شما را از فاسد شدن نجات بدهد.

شرکت شیائومی به تازگی از دستگاه خودکار وکیوم خود تحت عنوان MIJIA Automatic Vacuum Sealer رونمایی کرد. میجیا برند زیر مجموعه شیائومی بوده که بیشتر به تولید لوازم خانگی با قیمت اقتصادی می‌پردازد و این گجت، جدیدترین عضو این خانواده برشمرده می‌شود. بدین ترتیب مواد غذایی‌تان تنها با فشردن یک دکمه تازه باقی بماند و بتوانید آن را با راحتی بیشتری با خودتان حمل کنید.

شیائومی این دستگاه را به گونه‌ای طراحی کرده که کار با آن بسیار آسان باشد. برای استفاده از این گجت حتی نیازی به برداشتن درب دستگاه نبوده و کافیست کیسه را در جای مناسب بگذارید. سپس دستگاه وکیوم آن را به طور خودکار با سنسور مادون قرمز خود شناسایی کرده و فرایند وکیوم را آغاز می‌کند. دستگاه کاملا اتوماتیک طراحی شده بنابراین تمامی مراحل نظیر وکیوم کردن، بسته‌بندی و تحویل بسته تنها با فشردن یک دکمه انجام خواهند شد.

نکته جالب توجه درباره گجت جدید شیائومی سازگاری آن با اکسسوری‌های دیگر است. این دستگاه از اکسسوری‌هایی تا 32 میلی‌متر نیز پشتیبانی می‌کند و بدین ترتیب می‌توانید از قوطی‌های مختلف گرفته تا بسته‌های دریچه‌دار وکیومی را درون دستگاه قرار بدهید. این تنوع کاربری باعث می‌شود که کار با دستگاه تنها محدود به مواد غذایی نشده و آبمیوه، اسنک، غذاهای خشک و غیره را نیز بتوانید درون پلاستیک وکیوم کنید.

گجت جدید شیائومی

در بحث عملکرد، دستگاه MIJIA Aitomatic Vacuum Sealer مجهز به پمپ نسل جدیدی برای تخلیه هوا شده است. این پمپ می‌تواند توان مکشی برابر با 70KPa- و با سرعت 7 لیتر بر دقیقه داشته باشد. این توان بالا در کنار سرعت تخلیه مناسب باعث می‌شود که فرایند وکیوم کردن با دقت بالا و حداکثر کارایی انجام شود و از عدم وجود هوا در بسته اطمینان داشته باشید.

گجت جدید شیائومی محدود به عبور دادن اشیا از درون خود نبوده و شما می‌توانید آن را به سایر اکسسوری‌ها متصل کنید. بدین ترتیب پمپ وکیوم اکسترنال دستگاه به طور خودکار فعال شده و با فشردن یک دکمه، پروسه وکیوم کردن بسته شروع می‌شود.

وکیوم سیلر شیائومی با قیمت 299 یوان (43 دلار) به فروش خواهد رسید اما در حال حاضر در مرحله جمع‌آوری سرمایه و پیش‌فروش قرار دارد. در این مرحله چینی‌ها برای این گجت قیمت 36 دلاری در نظر گرفته‌اند. بدین ترتیب با یکی از اقتصادی‌ترین دستگاه‌های وکیومی طرف هستیم که از قدرت بالایی نیز برخوردار شده است. انتظار می‌رود بارگیری این گجت در تاریخ 27 آپریل انجام شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*