زد تی ای آکسون 50 اولترا

زد تی ای آکسون 50 اولترا با قابلیت ارسال پیام ماهواره‌ای و اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به میدان آمد

گوشی پرچمدار زد تی ای آکسون 50 اولترا – ZTE Axon 50 Ultra معرفی شد که با مشخصات فنی قدرتمند و ارتباط ماهواره‌ای حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

امروز کمپانی زد تی ای طی مراسمی در چین از جدیدترین پرچمدارش رونمایی کرد. زد تی ای آکسون 50 اولترا – ZTE Axon 50 Ultra در کنار تبلت آکسون تب – Axon Tab اعضای تیم جدید این شرکت چینی محسوب می‌شوند که می‌خواهند گوی سبقت را از رقیبان گران‌قیمت خود بربایند.

آکسون 50 اولترا به قابلیت ارسال و دریافت پیام دو طرفه ماهواره‌ای مجهز شده است. این ارتباط از طریق ماهواره BeiDou (BDS) انجام می‌شود و اگر در جایی قرار داشتید که آنتن سیم‌کارتتان از سیگنال کافی برای ارسال و دریافت پیام برخوردار نبود، می‌توانید از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای این گوشی استفاده کنید.

قلب تپنده زد تی ای آکسون 50 اولترا کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بوده که با رم از نوع LPDDR5X و حافظه UFS 3.1، تجربه کاری فوق‌العاده‌ای را برای کاربر رقم می‌زند. کمپانی سازنده یک چیپ اختصاصی امنیتی را هم برای رمزنگاری در سطح سخت افزاری درون دیوایس گنجانده تا خیالتان از بابت محرمانه ماندن اطلاعاتتان راحت شود.

زد تی ای آکسون 50 اولترا

پرچمدار جدید زد تی ای از صفحه نمایش 6.67 اینچی با پنل AMOLED بهره می‌برد که می‌تواند تصاویر را با رزولوشن +FHD و نرخ تازه‌سازی 144 هرتزی به نمایش بگذارد. بدین ترتیب نمایشگر این گوشی نه تنها برای تماشای فیلم و سریال بلکه به لطف نرخ تازه‌سازی 144 هرتزی برای اجرای سنگین‌ترین و با کیفیت‌ترین بازی‌ها نیز مناسب خواهد بود.

زد تی ای برای بخش دوربین به سراغ یک سنسور 64 مگاپیکسلی سونی IMX787 مجهز به OIS به عنوان دوربین اصلی، یک سنسور 50 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال سه برابری و یک سنسور فوق عریض 50 مگاپیکسلی رفته است.

MyOS 13، پوسته اختصاصی زد تی ای بوده که روی اندروید 13 کشیده شده که عملکرد سریع و روانی از خود نشان می‌دهد. منبع تغذیه دیوایس نیز یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت بوده که از فناوری شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می‌کند. متاسفانه هنوز درباره نحوه قیمت‌گذاری این پرچمدار اطلاعی در دست نداریم اما با توجه به سیاست زد تی ای برای محصولاتش، احتمالا با یک برچسب قیمتی رقابتی مواجه خواهیم بود تا دیگر پرچمداران بازار کمی احساس خطر کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*