لوگو جدید ال جی

لوگو جدید ال جی رونمایی شد

کمپانی ال جی لوگو و هویت بصری جدید خود را به‌نمایش گذاشت. هویت بصری تازه شرکت کره‌ای LG حالا مینیمال‌تر و در نتیجه به‌روزتر شده است.

شرکت کره‌ای باقدمت ال جی، یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی از جمله تلویزیون به‌تازگی از لوگو و هویت بصری جدید خود پرده برداشت. لوگو این شرکت که چهره‌ای را با حروف L و G به تصویر می‌کشید، همچنان پابرجا مانده. با این حال، اکنون با توجه به المان‌های روز گرافیکی، جلوه‌ای مینیمال‌ با اجزای حداقلی به خود گرفته است. این لوگو تازه همچنین رنگی منحصر به فرد دارد.

رونمایی ال جی از هویت بصری و لوگو جدید خود

لوگو جدید LG حالا در چند شکل و خط ساده با نوعی رنگ قرمز تحت عنوان LG Active Red خلاصه می‌شود. این کمپانی مطرح کره‌ای از این پس حتی بیشتر از شعار معروف خود یعنی Life’s Good در حوزه برندینگ و بسته‌بندی محصولات بهره می‌گیرد. برای این المان منحصر به فرد خود هم تایپ‌فیس جدیدی را در نظر گرفته است. در واقع ال جی قصد دارد در راستای بازسازی هویت برند خود، شکل و شمایلی «پویا و جوانانه» را در پیش بگیرد.

شرکت LG با استفاده از حرکاتی نظیر چشمک، لبخند و سر تکان دادن، به لوگو خود جنب و جوش بیشتری می‌بخشد. در ادامه ویدیویی را مشاهده می‌کنید که دقیقاً همین حرکات لوگو جدید ال جی را به‌نمایش می‌گذارد:

همان‌طور که انتظار می‌رود، شرکت LG از عزم خود برای جذب طیف گسترده‌تری از مصرف‌کنندگان از اقصی نقاط جهان و انواع نسل‌ها از جمله نسل جدید موسوم به نسل Z گفته است. «ویلیام چو» (William Cho)، مدیرعامل «ال جی الکترونیکس» (LG Electronics) درباره هویت جدید این کمپانی کره‌ای چنین می‌گوید:

برخورداری از یک استراتژی قوی و مستمر برای برندمان این امکان را به ما می‌دهد تا گزاره ارزش و هویت منحصر به فرد خود را بهتر منتقل کنیم؛ هویتی که نوآوری و اشتیاق را در هماهنگی با یکدیگر ادغام می‌کند. ال جی با اجرای استراتژی برند جدید خود، هدف از تبدیل‌شدن به یک برند نمادین دارد که ورای نسل‌ها و مناطق، مصرف‌کنندگان را برمی‌انگیزد.

نظر شما کاربران جدید درباره هویت بصری و لوگو جدید شرکت ال جی چیست؟