اسپین آف فیلم جان ویک سریال Continental

اولین تریلر سریال The Continental منتشر شد؛ اسپین آف اکشن جان ویک

سریال کانتیننتال – Continental دومین اسپین آف از فیلم جذاب و اکشن جان ویک به حساب می‌آید که در ادامه قصد داریم تا به تریلر و جزئیات این اثر بپردازیم.

پس از چهار قسمت و یک اسپین آف فرعی برای جان ویک، حالا نوبت آن است که حداقل برای ادای احترام به بازی کیانو ریوز، یک اسپین آف اختصاصی را به اساسین بی رحم نیویورک هدیه دهیم. سریال کانتیننتال دقیقا قرار است چنین داستانی را روایت کند؛ البته از جنبه تاریخی و بدون حضور کیانو ریوز. اما از داستان سریال کانتیننتال چه می‌دانیم؟ بازیگران و عوامل آن چه کسانی هستند و این سریال کی منتشر می‌شود؟ پس از تماشای تریلر سریال Continental : from The World Of John Wick ، به تمام این سوالات پاسخ می‌دهیم.

نکته: با خیال راحت مطلب را بخوانید، ما اسپویل نداریم!

فهرست عناوین:

خط داستانی سریال Continental ؛ اسپین آف جان ویک

این اثر که با نام کامل Continental : from The World Of John Wick معرفی شده، قرار است داستان متفاوتی از وقایع و اتفاقاتی که در هتل معروف فیلم جان ویک رخ داده است را روایت کند؛ آن هم در دهه 70 میلادی و حول محور شخصیت وینستون اسکات (با بازی کالین وودل).

اسپین آف فیلم جان ویک سریال Continental

همانطور که می‌دانید، این هتل در نیویورک قرار دارد و قرار است در آینده، به قلب تپنده و نشان اصلی تاج و تخت این شخصیت بدل شود؛ البته در فیلم جان ویک، ایان مک شان دوست داشتنی، شخصیت وینستون را به روی پرده برده بود و حالا کالین وودل قرار است نقش جوانی او را بازی کند. در حال حاضر چیز بیشتری از داستان سریال کانتیننتال نمی‌دانیم اما به مانند همیشه، از همین الان می‌توانیم بوی باروت، خون و آدرنالین را حس کنیم.

بازیگران و عوامل سریال کانتیننتال

پیش درآمد کانتیننتال از فیلم جان ویک

ستارگان سینما و دنیای تلویزیون مثل مل گیبسون (در نقش کورماک)، کالین وودل (در نقش وینستون اسکات)، میشل پردا (در نقش KD)، بن رابسون (در نقش فرانکی)، هوبرت پوینت دو ژور (در نقش مایلز)، نونگ کیت، جسیکا آلن، آیوماید ادگون، جرمی باب و پیتر گرین قرار است دنیای جدیدی از جان ویک را در پیش درآمد سریال کانتیننتال به تصویر بکشند. همچنین وظیفه نویسندگی و کارگردانی سریال Continental به ترتیب بر دوش گرگ کولیج، کرک وارد و شاون سیمونز خواهد بود.

تاریخ انتشار و تعداد قسمت‌های سریال کانتیننتال

سریال سریال کانتیننتال قرار است در سه قسمت و در سپتامبر سال جاری میلادی (مهر ماه سال 1402) به طور عمومی و از شبکه پیکاک منتشر شود. البته سریال Continental ، تنها اسپین آف جان ویک نیست و همانطور که احتمالا خبر دارید، آنا د آرماس عزیز هم قرار است تا با فیلم بالرین، زاویه جدیدی از دنیای جان ویک را به نمایش بگذارد. به علاوه بر خلاف سریال کانتیننتال، فیلم بالرین این افتخار را دارد تا نام کیانو ریوز را در فهرست بازیگران خود ببیند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*