هواوی نوا ۱۱، قاتل آیفون ۱۴ اپل

این گوشی چینی، قاتل خطرناک آیفون ۱۴ است!

هواوی در حال آماده سازی قاتل آیفون ۱۴ برای ورود به بازار است. ما در مورد گوشی هواوی نوا ۱۱ صحبت می‌کنیم که شگفتی‌های بزرگی را رقم خواهد زد.

هواوی خودش را آماده می‌کند تا ۴ روز دیگر، ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین ماه) از گوشی‌های خانواده Nova 11 رونمایی کند. خانواده‌ای که ظاهرا سه عضو به‌نام‌های هواوی نوا ۱۱، نوا ۱۱ پرو و نوا ۱۱ اولترا دارد. شاید همه بر این باور باشند که دو نسخه پرو و اولترا گوشی‌های بهتری باشند، اما شاید هم نسخه معمولی Nova 11 ستاره درخشان این سری باشد.

بیشتر بخوانید:

آیا گوشی‌های سری نوا 11، هواوی را از بحران نجات می‌دهند؟

به‌تازگی تصویری از نسخه استاندارد این گوشی منتشر شده و اطلاعاتی که از نمایشگر آن به‌بیرون درز کرده نشان می‌دهد که پنل نمایشگر به‌کار رفته روی این گوشی چینی، حتی از آنچه اپل در آیفون ۱۴ استفاده کرده هم بهتر است.

هواوی نوا ۱۱، پادشاه نمایشگرها در گوشی‌های میان‌رده است

هواوی نوا ۱۱، قاتل آیفون ۱۴ اپل

آیفون ۱۴ (راست) در برابر هواوی نوا ۱۱ (چپ)

این عکس نشان می‌دهد که نمایشگر گوشی جدید هواوی طراحی بسیار زیبایی دارد و حاشیه‌های دور پنل آن از هر چهار طرف باریک و هم‌اندازه هستند. ویژگی‌هایی که به‌سختی می‌توان آن‌ها را در بین گوشی‌های میان‌رده یافت. ضخامت کم دور نمایشگر گوشی هم باعث شده Nova 11 بیشتر از آنکه شبیه دیگر میان‌رده‌های بازار باشد، مثل یک پرچمدار گران قیمت بدرخشد.

اما این تنها اطلاعاتی نیست که ما از گوشی نوا ۱۱ می‌دانیم. قاتل آیفون ۱۴ برخلاف یک بریدگی عریض در بالای نمایشگر، یک حفره کوچک را روی نمایشگر خودش جای داده که از یک دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. بله درست خواندید، یک دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی روی یک گوشی میان‌رده! این دوربین به شما اجازه می‌دهد ویدیوهایی با وضوح 4K بگیرید و از کیفیت بالای تصویر خود لذت ببرید.

غول چینی در پنل جلوی این گوشی از یک نمایشگر بزرگ ۶.۷ اینچی OLED استفاده کرده که براساس گزارش‌های قبلی رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی دارد. در مقایسه با آن، آیفون 14 اپل به یک نمایشگر کوچک‌تر ۶.۱ اینچی OLED مجهز است که نرخ تازه‌سازی نصف آن، یعنی ۶۰ هرتزی دارد.

طراحی زیبا و مشخصات فنی خوب نوا ۱۱ را کنار همدیگر که می‌گذاریم، به این نتیجه می‌رسیم که یک گوشی میان‌رده چینی قرار است به جنگ آیفون ۱۴ آمریکایی‌ها برود. محصولی که نصف قیمت این گوشی عرضه خواهد شد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*