ایسوس راگ فون 7

ایسوس با رونمایی از دو گوشی گیمینگ راگ فون 7 و 7 آلتیمیت عاشقان بازی با موبایل را سورپرایز کرد

کمپانی ایسوس امروز از نسل جدید گوشی های گیمینگ خود، ROG Phone 7 – راگ فون 7 در دو مدل استاندارد و آلتیمیت رونمایی کرد. این دو گوشی در شمار قدرتمندترین و پرامکانات‌ترین محصولات دنیای اندروید قرار می‌گیرند.

کمپانی ایسوس ظهر امروز نسل جدید گوشی‌های گیمینگ خود، راگ فون 7 و راگ فون 7 آلتیمیت را رونمایی و معرفی کرد. این دو گوشی مثل مدل‌های پیشین خود از قدرتمندترین مشخصات سخت افزاری دنیای گوشی های اندرویدی استفاده کرده و پرچمدارانی تمام عیار هستند.

راگ فون 7؛ هیولای جدید گیمینگ ایسوس

هر دو مدل استاندارد و آلتیمیت از ROG Phone 7 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام استفاده می‌کنند و به حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5X و 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 مجهز هستند.

تفاوت اصلی مدل‌های معمولی و آلتیمیت در وهله اول، حضور پورتال تهویه AreoActive در مدل آلتیمیت است که امکان ورود مستقیم هوا به محفظه بخار را می‌دهد. علاوه بر این، نمایشگر جذاب ROG Vision نیز در پشت مدل آلتیمیت تعبیه شده؛ در حالی که مدل استاندارد فاقد این نمایشگر است.

ایسوس راگ فون 7

ایسوس پیشرفت‌های بزرگی را در عملکرد گیمینگ پرچمداران جدیدش رقم زده است.

به‌طور خاص، سیستم خنک‌کننده GameCool 7 این دستگاه، بزرگ‌تر از نسل قبل بوده و عملکردی بهتر را ارائه می‌دهد. این سیستم خنک‌کننده از یک لایه بور نیتیرید در کنار دو ورق گرافیتی بهره می‌برد که مساحتی بالغ بر 16 هزار میلیمتر مربع داشته و دفع حرارت را 10 درصد نسبت به نسل قبل بهبود می‌بخشند.

علاوه بر این، به دلیل استفاده از تراشه‌های پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2، عملکرد کلی دستگاه نیز با بهبودی 15 درصدی روبرو شده است.

در این میان، مد ایکس (X Mode) و سیستم خنک‌کننده AeroActive 7 مدل آلتیمیت نیز تضمین‌کننده کارکرد خنک دستگاه در هر شرایط بوده و عملکردی بی‌رقیب را برای این مدل به همراه خواهد داشت.

تصویر زیر نمایی از نتایج تست‌های انجام شده بر روی این گوشی و مقایسه آن با برخی از مهم‌ترین پرچمداران دیگر بازار را نمایش می‌دهد:

عملکرد گوشی ROG Phone 7

ماژول AeroActive Cooler 7 همچنین به یک اسپیکر داخلی با ابعاد 13 در 38 میلیمتر به همراه یک ساب ووفر خطی مجهز است که در کنار اسپیکرهای استریو خود دستگاه، قادر به ارائه صدایی 2 در 1 با باس قدرتمندتر خواهد بود.

این ماژول همچنین مثل خود گوشی به جک 3.5 میلمتری هدفون مجهز است.

ایسوس راگ فون 7 همچنین از تریگرهای مطرح AirTrigger هم بهره خواهند برد. این دکمه‌ها از ژست‌های حرتی متعدد مانند دوال اکشن و هدف‌گیری ژیروسکوپی پشتیبانی می‌کنند.

بعلاوه موتور خطی ارتعاش این دستگاه هم وظیفه ارائه فیدبک هپتیک برای کلیدهای فیزیکی و روی صفحه را بر عهده دارد.

گوشی ROG Phone 7 ایسوس

در کنار همه این موارد، هر دو مدل از ROG Phone 7 همچنین قادر به پشتیبانی کامل از فناوری رهگیری پرتو (Ray Tracing) هستند. بنابراین می‌توانید انتظار جزئیات گرافیکی بالاتر در بازی‌های پرجزئیات را داشته باشید. این جزئیات بیشتر خصوصا در بازتاب از سطح آب و سطوح فلزی مشخص‌تر خواهد بود.

سایر مشخصات Asus ROG Phone 7

راگ فون 7 از یک صفحه نمایش امولد 6.78 اینچی سامسونگ با رزولوشن 2448 در 1080 پیکسل بهره می‌برد که با حداکثر روشنایی 1500 نیت یکی از بهترین صفحه نمایش‌های حال حاضر دنیا به شمار می‌رود.

پانل به کار رفته در این صفحه نمایش قادر به پشتیبانی از نرخ رفرش متغیر تا سقف 165 هرتز است و نرخ نمونه‌برداری لمس در آن 720 هرتز است.

بعلاوه، همانند نسل پیش، سری ROG Phone 7 نیز به یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهند بود و از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی خواهند کرد.

البته علیرغم ثابت ماندن ظرفیت باتری، استفاده از چیپست‌های بهینه‌تر اسنپدراگون 8 نسل 2 باعث افزایش عمر باتری آن در مقایسه با راگ فون 6 خواهد شد.

بر خلاف بسیاری بخش‌های دیگر گوشی راگ فون 7 که با پیشرفت‌های قابل توجهی نسبت به سال گذشته روبرو شده‌اند، ماژول دوربین تقریبا بدون تغییر باقی مانده است!

در قسمت عقب این گوشی همچنان شاهد حضور یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 هستیم و واحد فوق عریض نیز رزولوشنی 13 مگاپیسلی دارد. علاوه بر این، یک واحد 5 مگاپیکسلی ماکرو نیز در ماژول دوربین این گوشی حاضر خواهد بود.

همچنین دوربین سلفی نیز 12 مگاپیکسلی است.

ابعاد گوشی راگ فون 7 ایسوس برابر با 173 در 77 در 10.4 میلیمتر بوده و وزن آن 239 گرم است.

ایسوس راگ فون 7

مدل استاندارد این گوشی در رنگ‌های مشکی و سفید روانه بازار خواهند شد؛ در حالی که مدل آلتیمیت تنها در رنگ سفید به دست مشتریان خواهد رسید.

همچنین هر دو مدل استاندارد و آلتیمیت موفق به کسب استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر پاشش آب شده‌اند.

پیش‌فروش گوشی‌های سری ROG Phone 7 ایسوس از هم‌اکنون آغاز شده است. قیمت نسخه استاندارد این گوشی برابر با 1000 یورو و قیمت نسخه آلتیمیت 1400 یورو تعیین شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*