شیائومی می بند 8

شیائومی می بند 8 را می‌توانید همچون یک گردنبند استفاده کنید + عکس

مچ‌بند هوشمند می بند 8 شیائومی با یک ویژگی جدید ظاهری در راه است. Mi Band 8 علاوه بر دستبند، به‌عنوان گردبند نیز قابل استفاده خواهد بود.

شیائومی به‌تازگی از معرفی سری جدید دستبند هوشمند خود تحت عنوان می بند 8 در تاریخ 18 آوریل (29 فروردین) خبر داده است. این ردیاب تناسب اندام به جز طراحی جدید مکانیزم بند، در سایر موارد کاملا شبیه به نسل پیشین خود است. بااین‌حال، غول چینی راهکار جدیدی برای استفاده از این گجت پوشیدنی را به‌عنوان گردنبند ارائه کرده است.

شیائومی می بند 8، مچ‌بند هوشمندی که تبدیل به گردبند می‌شود

شیائومی می بند 8

با استفاده از طراحی جدید مکانیزم بند، دستبند هوشمند جدید شیائومی دیگر محدود به استفاده روی مچ نخواهد بود. براساس تصاویر جدیدی که لی جون، بنیان‌‌گذار شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده، دستبند Mi Band 8 به‌عنوان یک آویز مورد استفاده قرار گرفته است. بنابراین به‌نظر می‌رسد این شرکت لوازم جانبی مخصوص گردبند را نیز برای می بند جدید خود عرضه خواهد کرد.

اگرچه طراحی جدید برای استفاده به‌عنوان گردبند، یک روش مبتکرانه ظاهری برای بهره‌گیری از می بند 8 محسوب می‌شود، اما احتمالا با محدودیت‌هایی همراه است. برخی از ویژگی‌ها مانند نظارت بر اکسیژن خون و اندازه‌گیری ضربان قلب، احتمالا در حالت آویز قابل استفاده نخواهند بود؛ زیرا برای استفاده از این عملکردها، حسگر باید با سطح پوست در تماس باشد. بدین ترتیب، این احتمال وجود دارد که حالت گردنبند تنها فعالیت‌های اولیه مانند شمارش قدم‌ها، مسافت، کالری و ورزش‌های خاص را ردیابی کند.

علاوه بر این، مدیر اجرایی شیائومی فاش کرد که Mi Band 8 با مچ‌بندهای جدید و متنوع عرضه خواهد شد که شامل انواع چرمی، بافت و فلزی است. به‌طور کلی، سری می بند شیائومی انتخابی محبوب برای مصرف‌کنندگانی است که به‌دنبال یک ردیاب تناسب اندام مقرون به‌صرفه و در عین حال کارآمد هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*