ماشین های لباسشویی سامسونگ

با دو قابلیت Eco Bubble و Bubble Soak ماشین های لباسشویی سامسونگ‎‎ آشنا شوید

ماشین های لباسشویی سامسونگ به دو قابلیت Eco Bubble و Bubble Soak مجهز شدند که حداکثر تمیزی را برای لباس‌ها به‌همراه دارند. در ادامه با این دو قابلیت آشنا می‌شویم.

سامسونگ برای ماشین های لباسشویی خود دو قابلیت Bubble Soak و Eco Bubble را در نظر گرفته است که به‌کمک آنها کاربران می‌توانند علاوه بر صرفه‌جویی در انرژی، سخت‌ترین لکه‌ها را از روی لباس‌های خود به‌راحتی پاک کنند. در ادامه با این دو قابلیت ماشین های لباسشویی سامسونگ‎‎ آشنا خواهیم شد.

قابلیت‌های مهم ماشین های لباسشویی سامسونگ

قابلیت Eco Bubble

ماشین های لباسشویی سامسونگ

فناوری Eco Bubble یا فناوری حباب‌ساز امکانی را فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند لباس‌های خود را در دماهای پایین مانند 15 درجه سانتی‌گراد بشویند. ماشین های لباسشویی سنتی برای شستشوی مناسب به آب 40 تا 70 درجه نیاز داشتند، اما اکنون با قابلیت Eco Bubble نیز می‌توان در دماهای بسیار پایین‌تر به کیفیتی بیشتر از قبل دسترسی پیدا کرد. همچنین این قابلیت باعث کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه برق مصرفی به‌میزان چشمگیری خواهد شد.

سامسونگ در فناوری Eco Bubble از روش‌های شست‌وشوی قدیمی الهام گرفته است. در روش‌های قدیم، افراد هنگام شست‌وشوی دستی لباس‌ها با ایجاد میزان زیادی کف باعث می‌شدند تا مواد شوینده به لباس‌ها نفوذ کرده و لکه‌ها را از بین ببرند.

سامسونگ با به کار بردن این سنت قدیمی در سیستم شستشوی حباب‌دار توانسته با صرف کمترین انرژی، لباس‌ها را آسان‌تر تمیز کند. در این روش، مواد شوینده در همان دمای پایین پیش از شروع فرایند در فشار بالای هوا با آب ترکیب شده و با سرعتی 40 برابر بیشتر از قبل، جذب لباس‌ها می‌شوند.

قابلیت Bubble Soak

ماشین های لباسشویی سامسونگ

قابلیت Bubble Soak یا فناوری ویژه لکه‌زدایی یکی دیگر از قابلیت‌های ماشین های لباسشویی سامسونگ محسوب می‌شود که سامسونگ آن را برای حذف لکه‌های سرسخت نظیر چربی و روغن در نظر گرفته است. از این رو قابلیت Bubble Soak برای کاربرانی که در فضاهای صنعتی با روغن و گیریس کار می‌کنند، بسیار کاربردی خواهد بود.

فناوری Bubble Soak باعث خیس‌خوردگی کامل لباس‌ها در حباب می‌شود. هرچند این فرایند باعث خواهد شد تا چرخه شست‌وشو 30 دقیقه بیشتر به طول انجامد، اما لکه‌های سرسخت چربی و روغن به‌خوبی از روی لباس‌ها جدا خواهد شد. به‌طور کلی دو قابلیت Eco Bubble و Bubble Soak باعث می‌شوند تا در کنار کاهش مصرف انرژی، لباس‌ها نیز به شکل کامل تمیز شوند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*