نسخه ایرانی ال 90

نسخه ایرانی ال 90 با نام کادیلا در آستانه رونمایی

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد پروژه P90 یا نسخه ایرانی ال 90 به‌زودی همزمان با افتتاح خط تولید جدید مگاموتور رونمایی خواهد شد.

تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام این‌که نسخه نهایی پروژه P90 توسط پارس خودرو به تولید خواهد رسید گفت به‌زودی همزمان با رونمایی از خط تولید رباتیک مگاموتور قصد داریم با حضور مسئولین صنعتی کشور به‌شکل رسمی از نسخه ایرانی ال 90 با نام کادیلا رونمایی کنیم.

نسخه ایرانی ال 90 با نام کادیلا در راه است

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه گفته‌های خود عنوان کرد پروژه P90 روی پلتفرم خودرو ال 90 توسعه پیدا کرده و اتاق آن نیز به ساندرو شباهت زیادی دارد. در واقع با پلتفرم ال 90 یا لوگان سه خودرو تندر 90، ساندرو و ساندرو استپ وی به تولید رسیده و پروژه P90 نیز در واقع نسخه‌ای بومی‌سازی شده از این خودروها محسوب می‌شود.

نسخه ایرانی ال 90

تیموری تاکید کرد این خودرو به موتوری مجهز شده که بر پایه موتور K4M ال 90 توسعه پیدا کرده و اکنون راندمان آن بیشتر از ال نود خواهد بود. مدل اولیه این خودرو نیز به تولید رسیده و قطعه‌سازان فرایند تولید قطعات این خودرو را آغاز کردند. همچنین از آنجایی که در گذشته نیز خودروهایی چون ساندرو و ساندرو استپ وی در کشور به تولید می‌رسیدند، تعدادی از قطعات فنی و قطعات داخلی اتاق توسط شرکت‌های داخلی و داخل کشور تولید خواهد شد.

نسخه ایرانی ال 90

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پایان خاطرنشان کرد پس از معرفی نسخه نهایی مجهز به گیربکس دستی این خودرو قصد داریم نسخه اتوماتیک آن را نیز معرفی کنیم که البته در نسخه اتوماتیک از همان گیربکس DAE که در حال حاضر روی شاهین اتوماتیک نصب شده، استفاده خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*