کابین و داشبورد بی وای دی یانگ وانگ U8

یانگ وانگ U8 بالاخره کابین و داشبورد خود را نشان داد؛ 1100 اسب بخار با 5 نمایشگر

بی وای دی یانگ وانگ U8 بالاخره به ایستگاه آخر رسید و اکنون می‌توانیم کابین و داشبورد جذاب آن را بهتر ببینیم. در ادامه با تصاویر اتاق BYD Yangwang U8 همراه می‌شویم.

تا اینجای کار تقریبا از سر و کول جدیدترین هیولای برقی چینی‌ها یعنی بی وای دی یانگ وانگ U8 بالا رفتیم و تمام مشخصات فنی و قابلیت‌های عجیب آن را توضیح دادیم. اکنون وقت آن رسیده که به داخل کابین آن برویم و هنر دست چینی‌ها را ببینیم.

معرفی کوتاه شاسی بلند یانگ وانگ یو 8

اتاق شاسی بلند برقی Yangwang U8

شاسی بلند بی وای دی یانگ وانگ U8 ، یک خودرو تمام برقی با چهار موتور مجزا است که توان آ‌ن‌ها در حالت مجموع به 1100 اسب بخار قدرت می‌رسد و قصد دارد تا روی هامر برقی را کم کند. همچنین شتاب 0 تا 100 آن حتی کمتر از 3 ثانیه است و به لطف موتورهای پیشرفته خود، می‌تواند مثل یک تانک بچرخد و چرخش 360 درجه انجام دهد، از شیب 32 درجه بالا برود یا به دل‌ رودخانه‌های عمیق 110 سانتی متری بزند. قیمت بی وای دی یانگ وانگ U8 هم احتمالا از 110 هزار دلار شروع می‌شود. از طریق این لینک می‌توانید تمام قابلیت‌های آفرودی این خودرو را در قالب یک ویدیو تماشا کنید.

کابین و داشبورد بی وای دی یانگ وانگ U8

اتاق شاسی بلند برقی Yangwang U8

ظاهر و چهره این خودرو، شبیه ماشین‌های کانسپت است اما زمانی که به اتاق بی وای دی یانگ وانگ U8 وارد می‌شوید، انگار که به کابین مازراتی مدل 2013 وارد شده‌اید. هرچند که در کابین بی وای دی یانگ وانگ U8 دقیقا 5 نمایشگر دیجیتال وجود دارد اما هندسه‌ و فرم داشبورد آن، هیچ شباهتی با خودروهای برقی و مدرن ندارد. برای مثال، از طراحی تند با حالت مربعی شکل و تزئینات کرومی هیچ خبری نیست و سیستم نورپردازی هم در مخفی‌ترین حالت خود نصب شده. همچنین معمولا تودوزی و تریم صندلی‌های خودروهای برقی هم ترکیبی از رنگ‌های روشن مثل سفید یا خاکستری کم رنگ است، نه رنگ قهوه‌ای!

اتاق شاسی بلند برقی Yangwang U8

از تریم تمام چرم با رنگ شتری که عبور کنیم، به کلاستر دیجیتال و نمایشگر اختصاصی برای سرنشین جلویی می‌رسیم و مولتی مدیای لمسی هم با ابعاد 12.8 اینچ، با فرمت عمودی طراحی شده تا هم فضای کمتری را اشغال کند و هم به قد و قواره خودرو بیاید.

کابین و داشبورد بی وای دی یانگ وانگ U8

برای سرنشین‌های ردیف عقب هم دو نمایشگر دیجیتال با ابعاد 23.6 اینچ تعبیه شده تا در کنار سیستم صوتی برند اویدنس با 22 اسپیکر، بهترین حس سواری را داشته باشند و بتوانند موسیقی خود را با سیستم 3D گوش دهند. یکی دیگر از جذابیت‌های داشبورد بی وای دی یانگ وانگ U8 به فرم دریچه‌های سیستم تهویه هوای آن مربوط می‌شود که شبیه هیچ کدام از خودروهای جهان نیستند. همچنین سیستم تشخیص چهره راننده و اجرای فرمان‌های صوتی هم به این خودرو اضافه شده است.

کابین و داشبورد بی وای دی یانگ وانگ U8

نیازی نیست اشاره کنیم که در اتاق و داشبورد بی وای دی یانگ وانگ U8 می‌توانید پد شارژر وایرلس، سیستم نورپردازی داینامیک، سقف تمام پانارومیک برقی، صندلی‌های برقی با قابلیت گرمکن و سیستم تهویه هوای دو کاناله با قابلیت تصفیه هوا را پیدا کنید.

کابین و داشبورد بی وای دی یانگ وانگ U8

به علاوه بی وای دی یانگ وانگ U8 به سیستم سقف کهکشانی هم مجهز است و طبق برنامه‌ ریزی‌ها، گفته می‌شود که در دو نسخه و با فرمت‌های 5 و 7 سرنشینه راهی بازار خواهد شد. در نسخه 5 سرنشینه، پنجره‌های ردیف عقب تا انتهای صندوق امتداد پیدا می‌کنند و حس لیموزین سواری را به سرنشینان می‌دهند. البته خود شاسی بلند بی وای دی یانگ وانگ U8 هم دسته کمی از لیموزین ندارد چرا که طول آن به 5.3 متر می‌رسد!