شیائومی بند 8

شیائومی بند 8 معرفی شد؛ مچ بند، گردن بند یا پا بند، هرکدام که بخواهید

Xiaomi امروز از شیائومی بند 8، نسل جدید مچ بندهای خود رونمایی کرد. این مچ بند 40 دلاری را می‌توانید به عنوان یک گردنبند یا پا بند هم مورد استفاده قرار دهید.

شیائومی با سری محصولات Xiaomi Band خود توانست مفهوم تازه‌ای به پایشگر سلامت ارزان قیمت ببخشد و در همین راستا به موفقیت تجاری فوق‌العاده‌ای هم برسد.

سری مچ بندهای شیائومی بند از مدت‌ها پیش با ارائه قابلیت‌هایی درخور توجه و کلیدی با قیمت بسیار مناسب توانستند به انتخاب اول بسیاری افراد برای استفاده در حین تمرین و ورزش و یا پایش دائمی سلامتی تبدیل شوند.

در ادامه تلاش‌های چینی‌ها برای ارتقای کیفیت و قابلیت‌های مچ بندهای هوشمندشان، امروز شاهد رونمایی از نسل هشتم این محصولات بودیم که در رویدادی اختصاصی در کنار شیائومی 13 اولترا معرفی شد.

طراحی شیائومی بند 8 در مقایسه با قبل چه تغییری کرده است؟

طراحی کلی Xiaomi Band 8 در مقایسه با نسل‌های قبلی تقریبا ثابت باقی مانده است. با این حال یک تفاوت کلیدی آن را از مدل‌های پیشین متمایز خواهد کرد.

این دستگاه همچنان از یک صفحه نمایش 1.62 اینچی امولد بهره برده و از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن پشتیبانی خواهد کرد.

با این وجود تفاوت اصلی نسل هشتم با نسل قبل، بند دستگاه و چگونگی اتصال بند به بدنه ساعت است.

شیائومی بند 8

در نسل‌های پیشین شیائومی بند شاهد استفاده از بندهایی یکپارچه از سوی چینی‌ها بودیم که بدنه اصلی ساعت را در بر می‌گرفتند. این در حالی است که Xiaomi Band 8 بند دستگاه به قسمت بالا یا پایین بدنه متصل شده و ظاهر بسیار شیک‌تر و امروزی‌تری به دستگاه بخشیده است.

این طراحی جذاب بند باعث شده که نسل جدید مچ بندهای شیائومی جلوه بسیار بهتری داشته باشد و هم به‌عنوان مچ بند و هم گردنبند مورد استفاده قرار گیرد.

علاوه بر این، شیائومی همچنین گیره‌هایی را نیز در اختیار خریداران این دستگاه قرار خواهد داد که می‌توانند به کمک آن شیائومی بند 8 را به کفش خود نیز متصل کنند.

طراحی مچ بند Xiaomi Band 8

البته در ازای این پیشرفت‌ها، ناسازگاری بند مدل‌های پیشین Xiaomi Band با مدل جدید، یکی از معایب طراحی جدید آن به شمار می‌رود.

قابلیت‌ها و مشخصات فنی Xiaomi Band 8

به جز طراحی متفاوت بند، سایر بخش‌های شیائومی بند 8 تقریبا نسبت به قبل بدون تغییر باقی مانده است!

این مچ بند هوشمند دربرگیرنده بیش از 150 برنامه ورزشی مختلف است که کاربران می‌توانند در شرایط مختلف از آن‌ها استفاده کنند.

علاوه بر این، قابلیت‌های پایش سلامت این دستگاه مانند پایش پیوسته ضربان قلب، پایش سطح اکسیژن خون، سنجش استرس، سنجش وضعیت خواب، تعداد قدم‌های پیموده شده، میزان کالری سوزانده شده و حتی تحلیل دقیق میزان جذب اکسیژن در حین فعالیت فیزیکی (VO2 Max) نیز همگی عملکرد بسیار خوبی خواهند داشت.

شیائومی همچنین چندین واچ فیس جدید را نیز در نسل جدید مچ بند هوشمندش تعبیه کرده تا ظاهری جذاب‌تر به رابط کاربری آن ببخشد.

مدل چینی شیائومی بند 8 همچنین به یک دستیار صوتی و NFC هم مجهز خواهد بود؛ هرچند که مثل نسل‌های قبل احتمالا خبری از این قابلیت‌ها در نسخه بین‌المللی دستگاه نخواهد بود!

بد نیست بدانید که شیائومی مچ بند جدیدش را در بازار چین در نسخه‌های معمولی و دارای NFC به ترتیب با قیمت‌های 34 و 40 دلار به فروش خواهد رساند. با این وجود هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت آن در بازارهای جهانی در اختیارمان نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*