دستبند هوشمند شیائومی می بند 7

بررسی ویدیویی دستبند هوشمند شیائومی می بند 7 را تماشا کنید

در این مطلب قصد داریم با یک ویدیو، دستبند هوشمند شیائومی می بند 7 – Xiaomi Mi Band 7 را بررسی کنیم و نگاهی به طراحی، مشخصات و قابلیت‌های آن بیندازیم.

در اوایل خردادماه امسال، کمپانی چینی شیائومی به طور رسمی از نسل جدید دستبند هوشمند سلامتی خود با نام Mi Band 7 رونمایی کرد. می بند 7 دارای نمایشگر بزرگتر، رابط کاربری جدید، رنگ‌بندی متفاوت و البته قابلیت‌های بهتر روانه بازار شد.

دستبند هوشمند شیائومی می بند 7

اندازه نمایشگر اکنون به 1.62 اینچ رسیده و به گفته شیائومی، فضای صفحه 25 درصد بیشتر شده، اما همچنان تراکم پیکسلی همان 326 پیکسل بر هر اینچ باقی مانده است. رابط کاربری این مچ بند هوشمند نیز تغییر کرده و آیکون‌ها و افکت‌های جدیدی به آن اضافه شده است. حالا شما قادر خواهید بود از 100 واچ فیس مختلف با قابلیت شخصی‌سازی روی این دستبند بهره ببرید. اکنون می‌توانید ویدیوی بررسی دستنبد هوشمند شیائومی می بند 7 را مشاهده کنید:

ویدیوی بررسی دستبند هوشمند شیائومی می بند 7

شیائومی Mi Band 7 می‌تواند 120 حالت ورزشی را شناسایی کند و قادر به اندازه‌گیری میزان دریافت کالری است. ثبت مداوم اکسیژن خون، هشدار برای افت SpO2، ثبت مداوم ضربان قلب، تحلیل خواب، استرس، عادات ماهانه بانوان و تمرین‌های تنفسی از دیگر قابلیت‌های این مچ بند هوشمند محسوب می‌شوند.

می بند 7 از استاندارد 5ATM برخوردار است و به همین دلیل در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم خواهد بود. این دستبند با هر بار شارژ تا 14 روز شارژدهی خواهد داشت که البته با استفاده‌ی بیشتر از قابلیت‌های پیشرفته دستگاه، طبیعتا عمر باتری نیز کاهش پیدا می‌کند. شیائومی دستبند می بند 7 را با قیمت 37 دلار برای نسخه معمولی و 44 دلار برای نسخه NFC به بازار عرضه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*