شیائومی پد 6 و 6 پرو

شیائومی پد 6 و 6 پرو ؛ تبلت‌های میان‌رده و پرچمدار چینی با قیمت 300 دلار

تبلت‌های سری Xiaomi Pad دو عضو جدید را در جمع خود پذیرفتند: شیائومی پد 6 و 6 پرو که در قیاس با نسل قبل، تغییرات مثبت و مهمی پیدا کرده‌اند.

کمپانی Xiaomi با برگزاری مراسمی، از گوشی شیائومی 13 اولترا رونمایی کرد. اما این پرچمدار، تنها ستاره صحنه نبود؛ محصولات دیگری هم معرفی شدند که در اینجا به دو تبلت شیائومی پد 6 و 6 پرو می‌پردازیم.

مشخصات تبلت‌های جدید شیائومی

دو تبلت پد 6 و پد 6 پرو؛ بدنه آلومینیمی، ماژول دوربین مربع‌شکل با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و پنل عقب مسطح دارند تا از لحاظ ظاهری، مشابه هم باشند؛ ولی صفحه نمایش، یکی از تفاوت‌های عمده را رقم می‌زند.

با وجود سایز یکسان، پد 6 پرو به یک پنل آمولد 144 هرتز با رزولوشن 2.8k تجهیز شده است. مدل معمولی اما پنل ال‌سی‌دی دارد؛ مانند چیزی که در شیائومی پد 5 دیده بودیم.

چیپست شیائومی پد 6 نیز همان اسنپدراگون 870 سال گذشته است؛ ولی مدل Pro از اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 قدرت می‌گیرد؛ یکی از قدرتمندترین تراشه‌های حال حاضر کوالکام!

در ظرفیت باتری هم اختلاف اندکی دیده می‌شود. پد 6 پرو یک باتری 8600 میلی‌آمپر ساعتی دارد که به‌لطف USB 3.0 با شارژ سریع 67 وات تغذیه می‌شود. باتری پد 6 اما 8840 میلی‌آمپر ساعتی و سرعت شارژ آن، 33 وات است.

در بخش نرم افزاری، باید از نسخه مخصوص رابط کاربری شیائومی برای تبلت‌ها، MIUI Pad 14 نام ببریم.

از لوازم جانبی این تبلت‌ها هم غافل نشویم: یک قلم دیجیتالی با حساسیت به فشار بالا (4096 سطح) که بهتر و طبیعی‌تر می‌نویسد؛ و یک کیبورد کاور با ظاهری نو که کیفیت کلیدها و ترک‌پد اپتیکال آن، ارتقا یافته است.

قیمت شیائومی پد 6 و پد 6 پرو

فعلا عدد و رقمی برای فروش این دو تبلت در بازارهای جهانی اعلام نشده؛ ولی در چین، شیائومی پد 6 حدود 290 دلار ارزش دارد و قیمت شیائومی پد 6 پرو معادل 363 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*