اسپیکر قابل حمل شیائومی Sound Move

اسپیکر قابل حمل شیائومی Sound Move با ظاهر جذاب و شارژدهی 21 ساعتی رونمایی شد

اسپیکر قابل حمل شیائومی Sound Move با امکانات خوبی مثل صدای استریو و باکیفیت، شارژدهی طولانی و قیمت بسیار رقابتی معرفی شد.

شیائومی در کنار گوشی پرچمدار و گران قیمت شیائومی ۱۳ اولترا، تبلت‌های خانواده شیائومی پد ۶ و مچ‌بند سلامت شیائومی بند ۸، از یک محصول جذاب دیگر نیز رونمایی کرده است. این محصول، اسپیکر قابل حمل شیائومی Sound Move است که از طراحی آلومینیومی و بلندگوهای استریو چهار واحدی متقارن بهره می‌برد. ساند موو قیمت مقرون به‌صرفه‌ای دارد و بدنه سبک آن باعث حمل آسان آن می‌شود. در ادامه بیشتر با این محصول آشنا خواهیم شد.

اسپیکر قابل حمل شیائومی Sound Move

اسپیکر بلوتوثی جدید شیائومی از یک بدنه آلومینیومی آنودایز شده بهره می‌برد که به‌لطف گواهی IP68 ضد آب و گردوغبار است. این اسپیکر چهار واحدی، توسط کمپانی Harman Kardon تنظیم شده و از سنسور گرانشی داخلی بهره می‌برد. این سنسور خروجی صدا را متناسب با جایی که اسپیکر روی آن قرار گرفته، تنظیم می‌کند. به‌طور مثال وقتی سطح صاف باشد، اسپیکر صدای استریو را ارائه می‌کند؛‌ در حالی که وقتی آن را به‌صورت عمودی تنظیم کنید، صدای بلندتر و غنی‌تری از آن پخش می‌شود.

شیائومی ادعا می‌کند که کیفیت صدای این اسپیکر توسط معماری استریو ۴ واحدی و دو به دو متقارن شده، تقویت می‌شود. در سمت چپ و راست آن اسپیکرهای دوگانه‌ای با رزولوشن بالا تعبیه شده‌اند و رادیاتورهای منفعل دوگانه در پشت و جلوی آن دیده می‌شوند. این ساختار به افزایش طنین بلندگو نیز کمک می‌کند. نتیجه، صدایی غنی و کامل است که می‌تواند به حداکثر فشار صوتی ۹۰ دسی‌بل برسد.

شما از طریق روش‌های مختلفی قادر هستید به این اسپیکر بی‌سیم متصل شوید. از بلوتوث نسخه ۵.۳ گرفته تا خروجی USB-C، فناوری AirPlay2 اپل و Miaobo شیائومی، همگی گزینه‌هایی هستند که در اختیار شما قرار می‌گیرند. حمل این اسپیکر هم شما را به دردسر نخواهد انداخت. چرا که با ابعاد ۱۷.۷ در ۵.۵۵ در ۵.۵۵ سانتی‌متری و وزن ۵۶۸ گرمی، کاملاً سبک و خوش سایز است.

اسپیکر قابل حمل شیائومی Sound Move

در زمینه عمر باتری هم اسپیکر قابل حمل شیائومی Sound Move ادعاهای زیادی دارد. این دیوایس با پخش بلوتوثی تا ۲۱ ساعت و در حالت آماده به‌کار تا ۵ و نیم روز شارژ نگه می‌دارد. علاوه بر این از طریق پورت USB-C و با توان ۲۲ واتی، به‌سرعت شارژ مجدد می‌شود. شما همچنین می‌توانید این اسپیکر را به ۷ اسپیکر دیگر نیز متصل کنید و یک سیستم پخش استریو گسترده را به‌وجود بیاورید. همچنین کنترل این دیوایس از طریق دستیاران صوتی نیز امکان‌پذیر است.

قیمت اسپیکر قابل حمل شیائومی Sound Move

اسپیکر پرتابل شیائومی ساند موو با قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار وارد بازار چین می‌شود. این دیوایس در چنین رنج قیمتی کمترین رقیبی خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*